Er kalenderen klar nå?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Innkjøpt? Pakket inn om du ordner selv?

Jeg har en pose full av småting som skal komme opp på kalenderene til ungene i løpet av det neste halvannet døgnet. Tenkte starte i dag, men sålangt har snuppa sovet en liten halvtime i bilstolen etter levering i bhg så jeg har liksom ikke kommet igang enda.

Så må jeg ikke glemme og mannen må kanskje minne meg på, at vi har legokalender til dem i tillegg i år siden jeg vant en her inne. Kanskje jeg skal la dem være første pakke i pakkekalenderene? Ser for meg noen litt lange kvelder før dette er i mål...

Jepp, skrev liste og pakket inn nesten halvparten av gavene i forrige uke. Tok resten i formiddag, så i morgen kveld er det bare å feste dem på kalenderen :)

Ja, ferdig kjøpt inn, pakket inn og hengt opp på kalenderen. Kalenderen må henges opp, men det gjør jeg i morgen :happy:

Jepp, ble nettopp ferdig å henge opp. :)

Bare jeg som er sent ute, altså

Fiks ferdig, skal bare henges opp på veggen kvelden før 1.desember :)

Ja, den er klar. Det bare gjenstår å henge de opp og det gjør jeg når jeg tar over ungene og kommer hjem. Gjør det imorgen kveld.

Har aktivitetskalender, har full oversikt på kalenderen min hva vi skal de ulike dagene. Må bare skrive det på lapper og hende de på kalenderen. Og henge opp de små hintene til de dagene jeg ikke har tenkt til å skrive lapp :)

Nå har jeg stort sett fått på plass det som er aktivitets-relatert så da skal jeg fylle inni med resten, men det blir i hovedsak i morgen. Nå våknet babyen så jeg ligger på soverommet. Avrunder bare når hun sover og fortsetter i morgen. Det er den delen jeg har gjort nå som tar lengst tid

Vi er igang, men ikke ferdige.
Må ha 3 ting til til yngste.

Men jeg skal ta litt i løpet av morgendagen, så tar vi resten til kvelds.

Samboeren sin er ferdig pakket og skal bare henges opp ikveld;)
Frøkna mangler ett par gaver som jeg skal ut å kjøpe når minstemann skal sove langlur i vogna. Den hjelper samboer med å pakke inn og henge opp ikveld:)
Eldste skal ha haribo kalender og en godterigave hver lørdag så den henges også opp ikveld:) (han er 13 så pakkekalender er uaktuelt, men han får ekstra til julegave)

Heldigvis var alt ferdig for de to eldste ca kl 22. Mannen mangler ca 10 dager, finner jeg ikke noe blir det sjokolade.
Og lillemor tar jeg som det kommer. De har ikke fått noe sin første jul de andre. Men hun er så nært som det er mulig at dette er hennes andre jul, hun blir et år 25.12 så hun er eldre enn de andre var, og får dersom hun reagerer på at alle andre får noe. For første gang siden barna begynte å få kalender får nemlig også de voksne i år

Back
Topp