Er jo bra!... men og så kjipt...

Klesklypa

Gift med forumet
Jenta mi alltid vert en super mammadalt. ho har elska kos og kan sitte leenge på fanget mitt og bare kose. når ho skal se på tv vil ho bare det om ho kan sitte i armkroken min og det beste er å bli bært rundt i huset :) kropskontakt er altfa omega for ho der!
heilt til no nylig... det har jo blitt mier begrensa kor deltakende eg kan være. eg er 31 uker på veg no, men bekkenløsning. og kan ikkje bære ho. vertfall ikkje mier enn et par meter liksom... ho får sitte på fanget så masse ho vil. men det er litt dårligere plass der. og eg kan ikkje tulle og tøyse og krype rundt på golvet lenger.

så den siste uka har jenta mi blitt langt meir sjølvstendig. ho skal vertfall ikkje bli bært noken plass. Noke som er rimelig upraktisk på steder der ho MÅ bæres og ho er som en makk i armene mine. Ho vrir seg ut av fanget mitt, og vil generelt ikkje ha så masse med meg å gjøre. isteden for å komme med bøker som ho vil eg skal lese til ho, son som ho pleier, så sitter ho heller å blar i de sjølv..

det er jo egentlig bra at ho blir meir sjølvstendig, no når det snart kommer en til.. og eg er vel heldig som har beholdt kosejenta mi så lenge. men som eg savner ho!
eg liker så godt kosen sjølv...
 
Ser den :/ Men samtidig så er det jo bra at hun ikke er en klengelus og evig mammadalt nå som det kommer en til :) Da kunne det jo blitt skikkelig konfrontasjoner og kjipe situasjoner  :/

 
skjønner veldig godt at det er sårt for deg. Går rundt med dårlig samvittighet sjølv, for at herlige gullet mitt skal måtte dele oppmerksomhet med nokon frå august av:P For dei er jo så herlige, desse små, at dei fortjener jo 100% oppmerksomhet alle sammen..

Men som Trone seier, det kan spare deg for mykje. Spesielt søskensjalusi, ettersom ho også ville hatt lyst til å bli bært like mykje som den nye dersom den nye endringa ikkje hadde komt. Kanskje er ho så tilpasningsdyktig, sia ho tar det såpass bra at du ikkje kan bære ho like mykje? Og no har funne gleden av det? :)
 
bare nyt det! du trenger litt egentid uten en som klenger. har merket på Julian at han klarer faktisk helt fint å f.eks gå i trapper aleine. 

men hvordan går det på morningene? fortsatt morgen kl halv syv? har det stabilisert seg?

vi begynte vår nye morgenkamp i går når han våknet i 4 tiden. da var det hyling i ca en halv time til han gav opp og la seg til å sove. stakkers gutten ble vekket en time seinere når pappaen måtte ha han med seg på jobb halv seks men han var i godt humør. i dag våknet han også 4, men nå er han faktisk helt stille 10-15 minutter seinere. så nå skal vi ikke gi oss!!!

oppdatering: han begynte å hyle igjen etter at det hadde gått en halvtime... huff da...
 
Back
Topp