er jo bare helt fantastisk...

**GulleDulle**

Gift med forumet
dere husker jeg skrev her i forrige uke at gulle pusler hele alfabetet alene , sant?

vel... i kveld da vi sku ta på pysjamasen hennes så satt hun med genseren på fanget og lekte med merkelappen litt... der står det altså : KIDS WORLD på........
plutselig satt hun der å pekte ut bokstav for bokstav helt til hun var stavet hele  KIDS WORLD !!!!!!!!!!!!![:-][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

er ikke det bare helt UTROLIG!!!?????????????

guuuudameg.... STOLT SOM EN HANE!!!

kanskje ho leser før ho e 2 år ho då....[8|][8D][8D][8D]

Oi.... Det var jo kjempetidlig!!!!
Så flink hun er[:)]
Snakker hun mange ord?

oj kjempe flink! [:D]

vi hadde en gutt i bhg engang og han var akkurat fyllt 2 år.. vi kunne skrive ord som: klokke, seng, bukse osv på et ark og han leste det helt fint.. så det fins noen av disse supersmarte leser krabatene [;)]

ORIGINAL: Kiraoth

Oi.... Det var jo kjempetidlig!!!!
Så flink hun er[:)]
Snakker hun mange ord?

ja,er sååå imponert jeg asså!![:D]
hun er veldig flink å snakke ... snakker ikke noe særlig setninger da.... men kan mange ord ja!!
og tydeligvis kan hun mange bokstaver også......[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Knottet2

oj kjempe flink! [:D]

vi hadde en gutt i bhg engang og han var akkurat fyllt 2 år.. vi kunne skrive ord som: klokke, seng, bukse osv på et ark og han leste det helt fint.. så det fins noen av disse supersmarte leser krabatene [;)]

det skal jeg jammen prøve å gjøre jeg også imorgen.... skrive ned enkle ord på ark og se om hun kan stave det....[:D]
hun leser jo ikke da... men pekte ut alle bokstavene og sa hva de het......[:D][:D]

Fy fader, det er jo helt vilt!
Tror ikke Melia kjenner til eneste bokstav ennå her...

ja.. er helt villt jah!![:D][:D][:D]

eller om jeg skal sitere svigermor.....
- guudameg, det e jo litt nifst ...[8D][8D][8D][8D]

ORIGINAL: alruto

Altså...KAN hun bokstavene....??????Jøsses.....Snakk om å være intellegent,da...Sunniva kan liksom bare IKKE noe sånt,enda...[:D][:D]

JAA!! hun kan bokstavene.... når hun sitter å pusler så sier hun f.eks: henne e A...... ?
så leiter hun te hun finner den, sier: deeer var A... og legger den på riktige plassen på puslespillet....[:D]
og sånn holder hun på med de andre bokstavene også.....[;)]

er helt fasinerende asså!!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: Agrestic1

Holy.....har dere lært henne det?
ja, har vel på en måte det ja.. Min samboer har puslet masse med henne og alltid lest opp og pekt på bokstavene når de er ferdig å pusle :) så har jo i grunnen lært henne det ja :) men jeg hadde egentlig aldri trodd at hun kom te bli så flink på så kort tid da :-) :-) syns det er helt utrolig jeg :-)

ORIGINAL: **GulleDulle**

ja.. er helt villt jah!![:D][:D][:D]

eller om jeg skal sitere svigermor.....
- guudameg, det e jo litt nifst ...[8D][8D][8D][8D]

Ja, faktisk! klisterhjerne har hun [:-] [:D]

Jøss, det må jeg si! Flink jente..!! Snuppa mi på 3,5 kan en fem-seks bokstaver liksom. Imponerende!!

Her holder vi fremdeles på med farger.. Ho kan navnet på de fleste liksom men klarer ikke alltid å si riktig.

Så flink! [:)]

Back
Topp