Er jenta mi "tjukk"?

MammaOkt

Forumet er livet
VIP
Ikke misforstå spørsmålet; jeg vet at babyer SKAL være lubne og gode[;)]

Men grunnen til jeg spør er at de fleste babyene på forumet mitt er lenger enn Sofia og veier samtidig en god del mindre enn henne.

Vær ærlige nå - jeg tar meg absolutt ikke nær hvis noen sier at hun er veldig godt i hold - og jeg kommer ikke til å knipe inn på maten til henne[:D]

NIKS!
Ho er helt perfekt..

Jeg hadde en periode hvor jeg tenkte
litt på det ang. Sindre.. Spesielt siden han
får MME..
Men nå er han helt på 50 percentilen og er
akkurat gjennomsnittlig.. [:)]

nei, det synes jeg ikke..
Nathaniel er også god i holda... men synes det bare er bra jeg, som du sier de skal være litt lubne og gode..
Tror ikke vi skal bekymre oss for vekta på ungene våre enda...[:)]

perfekt spør du meg....men hvis du lurer på noe sånn burde du kanskje ta det opp med helsestasjonen.....

NEEEEEEEEEEEEEI Sofia er ikke tykk, hun er perfekt!
Og ja jeg er ærlig!

Nyyydelig er hun!

Etter bildene å dømme så syntes jeg hun er langt fra det å være tjukk..
Hun er bare kjempe nydelig..

Nei, hun er helt nydelig[:)]

nei, i så fall er nok andrea enda tjukkere.. på 4-måneders kontrollen veide hun 9 kg og var 68 cm lang.

som oline sier her, syness hun ser frisk og flott ut!![:)]

Nei, hun er ikke tjukk - har sett tjukke babyer, men jenta di er bare sånn som jeg drømmer om at mine barn skal være[8|]

(Har en gutt som er tynn, håper at neste baby slipper de vekstproblemene som storebror har hatt)

syns hun ser perfekt ut [:)] nydelig jente du har forresten [;)]

sånn som jeg ser på bilde ser hun ikke tykk ut men i god stand.
har selv en unge som er i god stand, men ville aldri kalt han tykk.. syns ikke små barn skal kalles tykke jeg..
som oftest går de jo av seg masse når de begynner å krype og gå.

Nei hun var helt nydelig...så skjønn jente

Hihi - tusen takk for alle tilbakemeldinger![:D]

Jenta er ca 63 cm og 7200 g tror jeg (har ikke målt og veid henne på ei lita stund)
Er ikke bekymret - var bare litt nyskjerrig
Men nå tenker jeg ikke på det mere, da hun sikkert er som hun skal være[:)]
Og i mine øyne er hun selvfølgelig helt perfekt - lille gode bolla mi!

ORIGINAL: Nahemah

Det er hun absolutt ikke, hun er aldeles nydelig.
Jeg synes faktisk hun er en av de nydeligste bebisene jeg har sett[:D]

tusen takk!!

ser kjempe fin ut. Får til stadig kommentarer på at gutten min er stor (veide 8,6 kg på 3 mnd kontroll og var 64 lang)-men de fleste tilpasser matinntaket bra selv. Broren hans var også "stor" og lubben [:D] men det forsvant fort når han begynte å gå

Jenta di er jo bare helt utrolig nydelig!!!! Syns ikke babyer er tjukke jeg, det er bare søtt med litt folder [:)] Jenta mi har alltid vært stor (er nå 74 cm og veier 11,5 kg) men ingen på helsestasjon som har sagt noe på det i alle fall.

Å så søt hun er                   
Perfekt bebi! Alle barn er forskjellige. Noen er små, korte, tynne, andre er lange, tyngre osv. Noen har sped kroppsbygning mens andre har kraftig benbygning. Begge er normalt. Kraftig benbygning er positivt med tanke på osteoporose etter overgangsalderen. Det skal mer til før et ben knekker om man faller osv.  [;)]

Back
Topp