er jenta mi sein?

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
ho er 9 mnd og klarer ikke sitte....
ho ler aldri heller. aldri hørt ho skrattle, bare så vidt små flire...

Unger er forskjellige!
Så hun er ikke sen nei![:)]

Amalie var ca 9mnd da hun lærte å sitte.
Vi øvde ikke på det heller fordi det ikke er bra for ryggen, så hun satt ikke før hun greide det selv.

Kanskje hun ikke har sett noe som er gøy nok til å skratte av?[:D]

ORIGINAL: StinkiStini

Unger er forskjellige!
Så hun er ikke sen nei![:)]

Amalie var ca 9mnd da hun lærte å sitte.
Vi øvde ikke på det heller fordi det ikke er bra for ryggen, så hun satt ikke før hun greide det selv.

Kanskje hun ikke har sett noe som er gøy nok til å skratte av?[:D]

prøver jo alt jeg kan her på å få ho til å le, men ho bare gliser. så så,pørs om jeg ikke er noe morsom![:D]
har så lett for å sammenligne med andre, selv om jeg vet det er feil!
er bare så rart når babyer som er 3 og 4 mnd mindre enn henne tar ho igjen!

Ungene er forskjellige, og snart kommer dattera di også etter[:)]
Har selv hatt en ungen som er sein med det meste......
Må bare godta det[:)]

En jente i barselgruppen min sitter heller ikke enda, hun er 8 mnd + en uke.
Hun ler ikke heller, men "flirer", men hun er sååååååå skjønn!!!! [:)][:)][:)]

ORIGINAL: virvla

En jente i barselgruppen min sitter heller ikke enda, hun er 8 mnd + en uke.
Hun ler ikke heller, men "flirer", men hun er sååååååå skjønn!!!! [:)][:)][:)]

haha høres ut som mi!![:D]

det finnes jo voksne også som bare ler uten lyd [:)]

ORIGINAL: Moo

det finnes jo voksne også som bare ler uten lyd [:)]

haha tenk om ho blir slik da!![:D]
nei for nå håpe det kommer en skikkelig latter snart[8D]

vesla har akkurat satt seg opp av seg selv (noen dager siden), så det er først nå vi har satt henne ned på rumpa. Har fremdeles litt dårlig balanse, men det kommer seg! De gjør ting i sitt eget tempo disse små! [:)]

Alle barn er ulike.. jeg gikk når jeg var 9 mnd og var høylydt, mens min bror var stille og hellere ville sove.. Mamma og pappa ble kjemperedd for å brorsann var hjerneskada[8D][8D] (og nei det er han ikke[8D])

Lukas lærte ikke å sitte før han nesten var 9mnd.
Hun kommer nokk til å gjøre det snart tenker jeg[:D]

ORIGINAL: Bdancer

Hvis hs ikke har reagert på motorikken hennes er det sikkert helt greit. Hun ruller og kanskje aker seg eller krabber? Hvor "sterk" er hun om hun sitter på fanget?

Ang det å le så er unger forskjellig. så lenge du får god kontakt med henne og hun er sosial så er det nok greit[:)] hvis hun gliser så holder det[:)]

hun ruller. men aker seg ikke. setter ikke knæra under rompa. sitter ikke alene. kan sute på fanget da.
ja ho smiler når jeg prøver å få henne til å le men ikke noe mer enn det.

ORIGINAL: Kiraoth

Lukas lærte ikke å sitte før han nesten var 9mnd.
Hun kommer nokk til å gjøre det snart tenker jeg[:D]

jeg har ikke prøvd på noe da siden det sies de skal lære det selv. men hun er så bedagelig og fornøyd. gråter og sutrer aldri. så spørs om hun ikke har npe stress med det....

ORIGINAL: Labambie

Mi krabba da hun var 9 mnd, men satt seg ikke opp selv før hun var 10 mnd. Helt normalt. Mi skrattlo heller ikke ved den alderen. Hun flira og smålo litt. Men den trillende latteren hørte vi vel ikke før hun var godt over året. Hun gikk seint også, var 17 mnd..

de sitter vel gjerne før dem krabber?
syntes hun snart kunne begynne å lea på seg litt. foreløbig ligger hun kun på gulvet....
jenta mi flirer jo nesten ikke en gang. kan komme litt lyd men det er ikke mye

men om du er bekymra, ville jeg ha prata med helsesøster. Her i min bydel i oslo er det iallefall ikke kontroll mellom 8 mnd og 11 mnd, så det er vel en stund til du skal dit igjen? Hvis ikke dere har det annerledes enn oss, da [:)]

jeg har venninne som ikke ler, hun humrer og gliser. men hverken skratter og ler ikke høyt. kanskje snuppa di er sånn..[:D]

ORIGINAL: Bree van de kamp

jeg har venninne som ikke ler, hun humrer og gliser. men hverken skratter og ler ikke høyt. kanskje snuppa di er sånn..[:D]

nei håper da for guds skyld at ho kommer til å klare å le!![&:]

jenta mi satt ved 10mndsalder[:)]
og hun heller skrattet aldri, det har først kommet nå ved 1,5 årsalder. men hun var strålende blid og smilte da[:)]

Jenta mi krabber ikke, setter seg ikke opp selv, og hun er snart 11 mnd. Hun har akkurat begynt å dra seg frem på gulvet, så det går jo fremover, bare i veeeeldiiig rolig tempo![:D] Hun ler masse da, hele tiden. De er jo forskjellige disse små, så tror nok ikke du trenger å bekymre deg[;)] Hun sitter da, hvis jeg setter henne på gulvet. Men hun KAN falle bakover ja.. 

Han eldste gutten min gikk helt stødig når han var 11 mnd og han yngste på 13 mnd klarer så vidt å gå noen skritt....................unger er forskjellige!!!

Back
Topp