Er jeg Yummy nok?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Jeg bruker 80 G, så de er veldig store ift resten av kroppen. Vondt i ryggen og stiv nakke? Ja. Har stått på venteliste for reduksjon på riksen siden jeg var 20, men har blitt gravid to ganger siden jeg skulle opereres :p

Du kan gjerne ta av litt, og gi til meg :D :D !!! hehehe!!
men skjønner godt at det kan bli for mye av det gode ja... er jo noen fordeler med små pupper. Jeg sliter jo med ryggen, så hadde ikke blitt noe bedre med gigapupper heller.

Haha.. ja eg ammer jo enda litt grytidlig morgenen så kanskje de blir enda mindre når eg ikkje har mer melk igjen :O hehe..
Jeg har fortsatt "større" pupper enn før jeg ble gravid, men det tror jeg er fordi tyngdekraften har dratt de så langt ned :p mye ekstra hud som tyter ut av BH'en O.o

Februar-14 mamma ❤️

Jeg har fortsatt "større" pupper enn før jeg ble gravid, men det tror jeg er fordi tyngdekraften har dratt de så langt ned :p mye ekstra hud som tyter ut av BH'en o_O

Februar-14 mamma ❤️

Haha.. ja eg har merket det her og.. desverre mer hengiser enn det de var før... Men har et lite glis ved siden av meg, så det gjør ikkje noe... og vel, han som eg vet at liker de han sa så fiint at de fremdeles passer i hånden hans så han driter i det.. samt en noe mumlende kommentar om at det finnes push up bher for en grunn........

Haha.. ja eg har merket det her og.. desverre mer hengiser enn det de var før... Men har et lite glis ved siden av meg, så det gjør ikkje noe... og vel, han som eg vet at liker de han sa så fiint at de fremdeles passer i hånden hans så han driter i det.. samt en noe mumlende kommentar om at det finnes push up bher for en grunn........
Hehe :p får se om det ikke blir en liten fiksing når jeg er ferdig å amme nestemann, ser for meg de henger ned til navelen da :o

Februar-14 mamma ❤️

• Liker
Reactions: EJ
Hehe :p får se om det ikke blir en liten fiksing når jeg er ferdig å amme nestemann, ser for meg de henger ned til navelen da :eek:

Februar-14 mamma ❤️

Har frykt for nåler og kniver så sliter litt med tanken på det.. og det er dyrt :P Men får se når eg har fått nestemann eg og... Kanskje min fremtidige bedre halvdel gidder spante på meg siden han tjener bedre enn meg :P haha..

Jeg er så lei av de som skal ta patent på "normalt" jeg! Altså, om man er rund som en ball eller tynn som en spiker, pupper ned på knæra eller struttende, hvorfor skal alle bry seg med det da?? Som slank, så blir jeg faktisk litt provosert av å se bilder av halvnakne overvektige damer på vg.no som påstår at sånn er det man eeeegentlig skal se ut etter å ha fått barn. For noe tull altså! Det er ikke noe mer riktig enn selfiene til fotballfrue, spør du meg. Også er jeg enig i at man kanskje ikke trenger å gni inn hvor deilig man er fire dager etter fødsel. Men faktum er at uansett hvordan du ser ut, så er det helt normalt for DEG. Og det er hvordan du har det på innsiden som teller.

Jeg er så lei av de som skal ta patent på "normalt" jeg! Altså, om man er rund som en ball eller tynn som en spiker, pupper ned på knæra eller struttende, hvorfor skal alle bry seg med det da?? Som slank, så blir jeg faktisk litt provosert av å se bilder av halvnakne overvektige damer på vg.no som påstår at sånn er det man eeeegentlig skal se ut etter å ha fått barn. For noe tull altså! Det er ikke noe mer riktig enn selfiene til fotballfrue, spør du meg. Også er jeg enig i at man kanskje ikke trenger å gni inn hvor deilig man er fire dager etter fødsel. Men faktum er at uansett hvordan du ser ut, så er det helt normalt for DEG. Og det er hvordan du har det på innsiden som teller.

Ja. Akkurat den artikkelen provoserer meg også :P men så skal det jo sies at de aller fleste ikke ser ut som fotballfrue fire dager etter fødselen, og det blir feil at enkelte kanskje tror at de kan oppnå samme resultat. Hun har jo vært heldig med genene + hatt mulighet til å trene stort sett hele svangerskapet. Den artikkelen du viser til snakker jo om hvordan kvinnekroppen "egentlig" ser ut. Nåja. Hadde de kanskje hatt en større variasjon av kvinner i den artikkelen, så hadde jeg kanskje syns den var noe... men som du sier så er det mest overvektige kvinner. Og det blir jo feil det og. La folk være folk. Jeg hadde ikke mye mage etter at jeg hadde født. Men jeg så heller ikke ut som fotballfrue :P Whatever liksom... jada, så var jeg godt trent før jeg ble gravid, og det er jeg ikke nå lenger. Er det verdens undergang? Nei. Jeg har verdens vakreste datter <3 det betyr mer for meg enn noe annet.

Ja. Akkurat den artikkelen provoserer meg også :p men så skal det jo sies at de aller fleste ikke ser ut som fotballfrue fire dager etter fødselen, og det blir feil at enkelte kanskje tror at de kan oppnå samme resultat. Hun har jo vært heldig med genene + hatt mulighet til å trene stort sett hele svangerskapet. Den artikkelen du viser til snakker jo om hvordan kvinnekroppen "egentlig" ser ut. Nåja. Hadde de kanskje hatt en større variasjon av kvinner i den artikkelen, så hadde jeg kanskje syns den var noe... men som du sier så er det mest overvektige kvinner. Og det blir jo feil det og. La folk være folk. Jeg hadde ikke mye mage etter at jeg hadde født. Men jeg så heller ikke ut som fotballfrue :p Whatever liksom... jada, så var jeg godt trent før jeg ble gravid, og det er jeg ikke nå lenger. Er det verdens undergang? Nei. Jeg har verdens vakreste datter <3 det betyr mer for meg enn noe annet.
Jada, jeg er helt enig, fotballfrue representerer jo et slags uoppnåelig (og kanskje ikke så sunt?) ideal for mange, men det betyr jo ikke at motpolen er mer normalt? Skal vi applaudere overvekt? Det er litt det inntrykket jeg får sånn som fokuset er blitt nå. Jeg synes ikke at de som ser fantastisk ut etter fødselen skal merkes som unormale akkurat som jeg mener at de som har lagt på seg litt ikke skal merkes som unormale heller. Ja, jeg er utrolig takknemlig og glad for at jeg slipper å slite med babyvekt, men til gjengjeld sliter jeg med andre ting. Vi vet jo heller ikke hvordan fotballfrue EGENTLIG har det, bak lavkarbo-diett og all materialismen hun representerer. Og fokuset burde ikke være på at det ene er normalt og det andre ikke, for absolutt ingen av oss er like anyway! Det eneste vi faktisk har 100% felles etter en fødsel, er at vi har vært så ufattelig privilegerte som har fått lov til å sette barn til verden, og får lov å være mamma for nydelige små nurk. Det er bare å se på ønskebarn på tvnorge, så skjønner man at cellulitter, hengepupper og litt fleskemage er utrolig lite viktig i det store og det hele. Det andre betyr ikke en dritt, rett og slett. Så kan man jobbe litt med formen og fasongen etterhvert. Og det gjelder faktisk de slanke også :)

• Liker
Reactions: BMC
Jada, jeg er helt enig, fotballfrue representerer jo et slags uoppnåelig (og kanskje ikke så sunt?) ideal for mange, men det betyr jo ikke at motpolen er mer normalt? Skal vi applaudere overvekt? Det er litt det inntrykket jeg får sånn som fokuset er blitt nå. Jeg synes ikke at de som ser fantastisk ut etter fødselen skal merkes som unormale akkurat som jeg mener at de som har lagt på seg litt ikke skal merkes som unormale heller. Ja, jeg er utrolig takknemlig og glad for at jeg slipper å slite med babyvekt, men til gjengjeld sliter jeg med andre ting. Vi vet jo heller ikke hvordan fotballfrue EGENTLIG har det, bak lavkarbo-diett og all materialismen hun representerer. Og fokuset burde ikke være på at det ene er normalt og det andre ikke, for absolutt ingen av oss er like anyway! Det eneste vi faktisk har 100% felles etter en fødsel, er at vi har vært så ufattelig privilegerte som har fått lov til å sette barn til verden, og får lov å være mamma for nydelige små nurk. Det er bare å se på ønskebarn på tvnorge, så skjønner man at cellulitter, hengepupper og litt fleskemage er utrolig lite viktig i det store og det hele. Det andre betyr ikke en dritt, rett og slett. Så kan man jobbe litt med formen og fasongen etterhvert. Og det gjelder faktisk de slanke også :)

Ja. Blir det samme som å bekjempe "det perfekte" med "det uperfekte" ved å liksom vise hvordan hverdagen egentlig er... Og skrive på facebook som om det skulle være en åpen dagbok. Herregud. Noen tar det for langt.

Her tok det 6 mnd før jeg gikk tilbake til samme vekt som jeg hadde før jeg ble gravid, minus noen kg muskler som jeg nå mangler. Men det har aldri vært noe fokus hos meg å gå ned i vekt... Og nei, jeg klager ikke. Jeg er jo heldig sånn sett. Men jeg har aldri hengt meg oppi det, men tatt tiden til hjelp. Jeg har drevet sporadisk trening for å få bedre kondisjon, ikke for å bli slank og stram.

Jeg unner jo fotballfrue den kroppen, da hun har spist sunt og trent masse gjennom svangerskapet. Jeg hadde desverre ikke samme mulighet til å trene da bekkenet mitt gikk til helvete fa uke 9 :P Jeg spiste sunt frem til de siste ukene før hun ble født... "Problemet" med fotballfrue er jo bare at hun viser en liten del av den hun er... Og bloggen handler jo om mote, trening og mat. Det kan påvirke enkelte på feil måte.

Synes det er litt ekkelt å skal være yummi med en liten baby. Et sexobjekt, liksom?!

Jeg har bmi som regnes som undervektig. Gått mye ned etter fødsel. Men kroppen er ikke stram på noen måte, og det fører til at jeg har veldig lite energi. Skulle gjerne hatt noen flere kg og vært i bedre form.

Sent from my iPhone using BV Forum

Synes det er litt ekkelt å skal være yummi med en liten baby. Et sexobjekt, liksom?!

Jeg har bmi som regnes som undervektig. Gått mye ned etter fødsel. Men kroppen er ikke stram på noen måte, og det fører til at jeg har veldig lite energi. Skulle gjerne hatt noen flere kg og vært i bedre form.

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg vil si at jeg er "yummy mummy of 2", men er ikke noe sexobjekt. Mannen min syns jeg er dritdigg, og for han er jeg yummy mummy og det er egentlig det eneste som tells ;) Kunne ikke brydd meg om hva andre syns om meg. Noen får barn og er like stramme (kroppen) som før, andre sliter med ekstra hud og kg. Begge deler er normalt :)

Jeg vil si at jeg er "yummy mummy of 2", men er ikke noe sexobjekt. Mannen min syns jeg er dritdigg, og for han er jeg yummy mummy og det er egentlig det eneste som tells ;) Kunne ikke brydd meg om hva andre syns om meg. Noen får barn og er like stramme (kroppen) som før, andre sliter med ekstra hud og kg. Begge deler er normalt :)

Det er jo naturlig da, at man vil være fin for mannen sin. :) Men folk er for opptatte av å dele "jeg er deilig-bilder" av seg selv på sosiale medier. Bekreftelsesjag... ;)

Det er jo naturlig da, at man vil være fin for mannen sin. :) Men folk er for opptatte av å dele "jeg er deilig-bilder" av seg selv på sosiale medier. Bekreftelsesjag... ;)
Ja, hvis man trenger "likes" for å bekrefte om man er digg, så sier det jo litt om at vedkommende kanskje ikke føler seg så bra på innsiden?

Back
Topp