Er jeg virkelig gravid?

Gullfu3

Forelsket i forumet
Junibollene 2023
I det siste har flere symptomer avtatt, det at den intense kvalmen er borte er nydelig. Men kjenner jo ikke tydelig spark ennå. Så tenker innimellom, er dette ekte? Er jeg virkelig gravid? Har lagt på meg 4kg og på kvelden ser jeg magen tydelig. Men er tarmene som er skyvet opp å ut. Ikke rare baby magen ennå. 15+3 i dag. 5 uker til nå, så satser jeg på daglige livstegn og en mage som er større. Trenger at det blir mere virkelig. Noen som kan relatere?

Hadde akkurat samme følelse da symptomene avtok. Men kjente også på nye ting. Var tyngre å gå trapper, verket i ryggen o.l. Så på en måte mer subtile ting.

Så begynte det å sparke i uke 17 <3 Det er ganske tidlig, men for en trygghet!

Vanskelig å stole på at alt bare er fint, men det er vel det eneste vi kan gjøre.

I det siste har flere symptomer avtatt, det at den intense kvalmen er borte er nydelig. Men kjenner jo ikke tydelig spark ennå. Så tenker innimellom, er dette ekte? Er jeg virkelig gravid? Har lagt på meg 4kg og på kvelden ser jeg magen tydelig. Men er tarmene som er skyvet opp å ut. Ikke rare baby magen ennå. 15+3 i dag. 5 uker til nå, så satser jeg på daglige livstegn og en mage som er større. Trenger at det blir mere virkelig. Noen som kan relatere?
Kjenner meg så igjen!

Kjenner meg veldig igjen. Babymagen lar vente på seg, og jeg er så utålmodig på OUL i neste uke. 17+4 i dag, og når jeg kjenner sommerfuglbevegelser veksler jeg mellom å tenke «Hei lille venn» og «Hei gårsdagens ribbe». Hehe.
Hehe ja! Blir litt i tvil når det er så svakt og i tillegg så mye rart en spiser

Hehe ja! Blir litt i tvil når det er så svakt og i tillegg så mye rart en spiser
Nettopp. Hehe. Jeg ringte til og med jordmor før jul, fordi jeg er førstegangs og veldig redd for at noe skal skje. Hun trygget meg med at den fasen vi er inne i nå kan være ganske dritt fordi man ikke kjenner noe, ikke ser gravid ut, og ellers bare er «vanlig». Men at magen og bevegelsene kommer tidsnok.

Jeg føler akkurat det samme! Det er en ganske kjedelig tid nå de neste 3- 6 ukene, men det blir heldigvis fantastisk igjen. Til og med enda bedre :Heartred

Back
Topp