Er jeg virkelig gravid?

JennyAngelica

Betatt av forumet
Har passert IKM nå, sterkere og sterkere tester, masse symtomer osv. Men allikevel klarer jeg ikke å skjønne at jeg faktisk er gravid :D føles som jeg går rundt og lyver til mannen min jo ;) Kan ikke fatte og begripe at det vi har lengtet så veldig etter faktisk har skjedd :D noen flere som føler sånn eller?

Har passert IKM nå, sterkere og sterkere tester, masse symtomer osv. Men allikevel klarer jeg ikke å skjønne at jeg faktisk er gravid :D føles som jeg går rundt og lyver til mannen min jo ;) Kan ikke fatte og begripe at det vi har lengtet så veldig etter faktisk har skjedd :D noen flere som føler sånn eller?
Har du ikke fortaltdet til han?

Jo :) men føles som jeg lyver til han når jeg sier at jeg er gravid eller prater om det. Føles som han har skjønt det mer enn meg :p stolt som en hane han!

Du er gravid, men det er stort å ta inn over seg.

Det kommer nok, skal du se.

Du er jo gravid

Ja det er litt merkelig til å begynne med å skjønne at man faktisk er gravid. Men bare kvalmen kommer, man får Vært hos lege eller jordmor og ikke minst når magen begynner å vokse.

Føler meg dum som spørr, men hva betyr ikm?

IKM = ikke kommende mens. Altså den dagen mensen egentlig skulle kommet :) er ikke dum som spør da ;) ikke lett å vite!

Jeg føler det akkurat likens faktisk :p satt å tenkte på d nå isted og , om hvor skuffet min vil bli, for 30 tester lyver jo:p hoff . Å kvalmen er bare innbilt osv:p på tide å innse:p

Back
Topp