Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg meldte meg inn her med en gang jeg testet positivt og trives godt her inne. Har hatt en mistanke om at termin er 3 desember, noe jeg fikk bekreftet på ul. Kan jeg henge her fordet? Eller synes dere jeg må flytte?
Syns du fint kan henge her ja, velkommen skal du være kan jo fort blir novemberbarn på deg og da jeg kan raskt få desemberbarn med termin 26 nov blir spennende å se!
Ja, fortsett her Jeg har egentlig termin 29. November. Men på begge de tidlige UL'ene mine har gyn ment at jeg er ett par dager mindre på vei. Det vil si 1.desember. Hun sa til og med:-" en av de første dagene i desember", da hun snakket om termin. Men jeg vet når jeg hadde el... Jaja. Skulle bare frem til at jeg føler det mer rett å være her uansett(fødte to uker før tiden sist).
Jeg har menstermin 25 nov og forrige gang gikk jeg 11 dager over menstermin (1 uker over ul termin) så jeg kan fort ende opp I desember.. ble justert til 19 november på tidliv ul, så skal bli spennende å se hva oul sier!