er jeg veldig rar?

Veronica_82

Forelsket i forumet
Jeg har akkurat fått dødsbudskap. Min farfar døde av kreft i dag. For en mnd siden døde min manns mormor. Og en mnd før det Hadde jeg en SA. 2mnd før det igjen døde min gamle kjære oldemor av alderdom.

Og alt dette får meg til å tenke at, da må jo den lille i magen være trygg. For nå har så mange fine mennesker gått bort på kort tid, at det er plass til et nytt liv... Er det veldig rart å tenke slik? Spør her, for jeg tør ikke si det høyt... uff..

Først og fremst: trist å høre at dere har mista så mange over så kort tid.

Og jeg tror ikke du er rar som tenker sånn [;)]
Tror alle bruker sin egen "magiske logikk" innimellom - og det kan jo godt hende at du har rett.

Det syns jeg ikke er rart i det hele tatt! Er veldig sånn selv, tror på når en dør lukkes, åpnes en ny-prinsippet.
Blir det samme med liv også, når noen går bort, åpnes det en mulighet for et nytt liv[:)]

Må legge til at det er trist at du har måttet ta farvel med alle de på relativt kort tid, ingen fortjener det!

mhm..det kommer så mye liv til familien nå. Pappa (!!!!) skal ha en baby til i oktober, jeg skal bli storesøster altså. Så skal min bror blir far i oktober og jeg skal ha nummer 2 i januar...

synes ikke det er rart i hele tatt jeg, man må jo prøve å finne noe positiv i så mye grusomt også, så er det vel helt normalt å tenke slik. Kondolerer så mye. Men godt det er så mye positivt liv som fyller familien igjen

ORIGINAL: Stikkelsbæret

Tror alle bruker sin egen "magiske logikk" innimellom - og det kan jo godt hende at du har rett.

Veldig enig, signerer denne[:)]

ORIGINAL: Chrisjanuarbaby

ORIGINAL: Stikkelsbæret

Veldig enig, signerer denne[:)]

Kondolerer med tapene dine.
Det er viktig å se noe positivt, selv i dårlige situasjoner. Så nei, du er absolutt ikke rar. Selv er jeg stor tilhenger av karma.

Så spiren din burde holde seg og bli stor og fin før den kommer ut om 7mnd!

Back
Topp