Er jeg urimelig?

lenemor

Forumet er livet
Ja, er jeg urimelig når jeg sier til min ti måneder gamle sønn at tre skiver til frokost er nok? [&:]

Han har god matlyst[:D][8D] Ingenting er bedre enn det.. 3 skiver var jo ganske mye [;)]

Det er like mye som jeg spiste i dag (men jeg spiser skorpene mine da). Jeg prøvde å si at det var nok etter to skiver, men han skreik og strakte seg etter skiva mi, så da var det bare å lage litt til... nå er han superfornøyd, krabber rundt på gulvet og babler

Han veks sikkert, og treng litt ekstra [:D] Urimeleg er du ikkje, 3 skiver trur eg skal holde [8D]

Hehe sånn var lillesøster her og i den alderen, ble hysterisk om hun fikk mindre enn det. Nå spiser hun knapt 1[8|]

ORIGINAL: ..H..

nei så absolutt ikke... ingen av mine barn spiser 3 skiver til frokost , så tror nok at det holder i lange baner med 2 skiver ja..

Han åt tre - men ville fremdeles ha mer, det fikk han ikke

matlyst ja[:)] godt det da

Stakkars barn da. Slemme Lenemor. Nå sulter han jo, stakkar[8D]

Tror kanskje jeg hadde gitt litt frukt til finale. Personlig holder jeg ikke telling på potettene som malte skovler inn for tiden.¨Men matlysten er sterkt svingende på begge gutter. Koselig når de har matlyst! (synes det er grusomt når de ikke vil spise.)

Kjenner jeg blir litt misunnelig, her kan jeg kanskje telle på en hånd om de har spist 3 skiver tilsammen... om det noen gang har skjedd [&:] Men bra gutten har matlyst da [:D]

JA!!! syns at det er alt for lite med tre skiver! For en mor du er da!

HÆ? spiser han så mye????? *måper*

Han er en skikkelig matmons til tider - til middag i dag spiste han et glass med fiskeboller, og så satt han og tagg til seg nesten en skive med smør av meg (vi hadde gryterett med brød ved siden av), og som avslutning satt han og mumset pastaskruer fra gryteretten

hehehe utrolig!! [:D]
Vokse periode eller?

Lurer litt på det ja - han er så urolig for tiden også, griner mye, sover lite... kan nok være litt som skjer

Back
Topp