Er jeg urettferdig?

Jeg ser ikke helt hva du har å reagere på, jeg hadde laget noe styr utav det her

Var jo forsatt 3 uker til termin? Hadde ikke reagert i det hele tatt om min mor drakk på julebordet 3 uker før termin, hun vet jo konsekvensen om det blir fødsel når hun er der. Dessuten, om du ikke hadde noe antydning til at fødselen var i gang - så synes jeg overreagerer..

Ja, synes du overreagerer.
Klart en fødsel kan starte plutselig, men man kan ikke sette livet på vent heller!
Mannen min fikk lov å ta seg et glass cognac en lørdagskveld 1 uke før fødsel. Hadde INGEN følelse på fødsel. Men e våkna på nattmårran med vannavgang. Fikk ikke komme inn på føden for sjekk før på kvelden uansett, så mannen fikk god tid til å få ut alkoholen. E ble ikke hysterisk over at han hadde drukket 1 glass m alkohol. E gav han lov ;)

Ville heller stolt på det mora di sa, at ho latet som at ho va full,enn å gå rundt å være sur på ho! Ho e jo edru nå.

Jeg syns dette er noe du bare kan glemme og gå videre. :) Det hele høres litt rart ut, men ikke noe å lage et nummer av, syns jeg. Ingen skade er skjedd. ;)
Enig :-)

Tusen takk for alle svar :D Merker det er lett å bli urimelig og fort sint over unødvendige ting , så greit å høre litt me andre før man tar opp en unødvendig diskusjon :)

Jeg synes godt hun kunne ha fortalt deg om dette på forhånd. Du er gravid, hormonene raser og man kan gjerne bli litt mer følsom, og i tillegg så er en fødsel en stor ting. Du Trenger denne tryggheten.
Når det er sagt så synes jeg at det var dumt gjort, men jeg selv hadde tilgitt. Om enn med en sur mine.
Enig.
Hadde hun spurt meg om det var greit at hun drakk på julebordet hadde jeg absolutt gått med på det, forutsatt at hun ikke ble dritings. I og med at du er redd for å føde for tidlig. Men når hun ikke gjør det, er det dårlig gjort ovenfor hormonelle deg, og et merkelig valg for sin egen del, hvis det betyr så mye for henne å få være med.

Jeg syns dette er noe du bare kan glemme og gå videre. :) Det hele høres litt rart ut, men ikke noe å lage et nummer av, syns jeg. Ingen skade er skjedd. ;)
Enig :)

Hun dro på julebord 3-4 uker før termin og hun bare latet som hun drakk? Skjønner ikke hvorfor hun later som, men om hun drakk kan vel ikke det gjøre noe. Hun er sikkert fullstendig klar over konsekvensene om du hadde født. Men det gjorde du ikke.
Ville absolutt ikke laget noe sak av dette.

Hele greiene høres rart ut. Men ærlig talt, dette kan du uansett ikke bli sur for!!

Back
Topp