Bkno8631372
Andre møte med forumet
Jeg har sagt til moren min at hun skal få være med på fødsel iom at hun har gått glipp av sine egne 2 grunnet keisersnitt. Hun sier dette betyr ufattelig mye for henne. Jeg hadde et krav og det var at den siste mnden skal hun være tilgjengelig i tillegg til å la være å drikke slik at jeg kan regne med henne da det er kjent med for tidlig fødsel på både morssiden og farssiden. Jeg har presisert hvor viktig det er at jeg kan føle meg trygg på dette. Nå er det 22 dager til termin. Hun hadde julebord og måtte delta noe som er forståelig iom at hun er sjef. Hun liker ikke å stå foran masse mennesker så hun velger å late som hun drikker. Alle tror hun har vært full inkludert meg, som får beskjed om dette dagen etter. Hun sier at hun latet som noe jeg ikke vet om stemmer. men er det urettferdig av meg å bli sur når hun ikke har gitt noe forvarsel om denne spøken, og er jeg urealistisk som egentlig forventer At hun ikke later som når det betydde så mye for meg å være trygg på det? Jeg syns dette er en barnslig oppførsel når man skal bli bestemor og late som..spesielt når det å delta på fødsel betyr så mye for henne. Håper at noen kan dele sine meninger for å vite om jeg er helt på bærtur her