Er jeg urettferdig?

Henhan

Betatt av forumet
Samboeren skal på julebord til lørdag, de skal ta ferga over til danmark og hjem igjen på søndag. Jeg har sagt at jeg ikke har lyst at han skal dra, allerede den dagen han kom hjem å fortalte meg det. I dag drar han frem dressen og jeg spør hva han skal med den og han svarer "bruke den vel.." Så han har tydeligvis bestemt seg for å dra. Han blir så sørpe dritings (tåler ikke sprit...), og det er stor grunn til at jeg ikke vil. I tillegg har jeg vært hjemme hele uka med en syk 15 mnd gammel gutt, og samboeren har jobbet kvelden. Jeg kjenner kroppen min er utrolig sliten av å være gravid og i tillegg er jeg sliten av å løpe etter en aktiv gutt, også skal han reise på julebord på en båt?! En ting hadde vært hvis han kom bare kom hjem på kvelden, etter en bytur, men syns dette er litt annereldes..

Er det jeg som overragerer? Eller har jeg litt grunn til å være irritert?

Jeg syns han burde hjelpe deg,dere er tross alt to om både graviditeten og sønnen deres,og det er ikke verdt et julebord... Min mann hadde ikke dratt hvis jeg var sliten og trengte hjelp,
Sånt diskuterer man og blir enig om den beste løsningen.

Må si meg enig med det Within sier over her, dere er trossalt to om graviditeten og sønnen deres. Jeg vet også at min mann ikke hadde dratt fra meg hvis jeg var i dårlig form.
Jeg ville nok tatt en liten alvorsprat med han om han har sagt ja til å bli med uten at dere har diskutert det ordentlig, slik at dette ikke skjer senere også..

Enig med de over her. It takes two to tango og alt det der.:)

Sent from my HTC Desire C using BV Forum

Enig med det som har blitt sagt over! Skjønner godt at du blir irritert, det hadde jeg også blitt!

Jeg grudde meg til forrige helg, da skulle jeg være alene hjemme med toåringen mens mannen var på julebordhelg med guttegjengen fra fredag ettermiddag til natt til mandag.. Men det gikk kjempebra:) Storkoste meg med jentungen og hadde mer energi enn på lenge.. Satser på at det går bra for deg også, selv om jeg synes det er urettferdig at han drar når du har gitt tydelig beskjed om at du ikke vil... <3

Det er godt at dere forstår og deilig å vite at jeg ikke er helt på jordet.. Føler meg av og til som verdens dårligste kjæreste, men syns man kan vise litt hensyn;)

Jeg synes ikke du overreagerer! Jeg hadde blitt kjempesint! Og huff og gru... Det fungerer ikke å bli sint da, men du bør jo få fortalt han hva du føler og tenker slik at han forstår det :) Du kjenner jo din utvalgte, så prøv å spill på de trådene du vett setter i gang samvittigheten ;) Masse lykke til, du er absolutt ikke på jordet, dere er jo sammen om hus og barn :)

Jeg synes du er urettferdig :P men vi sier aldri nei hvis noen av oss har lyst til noe. Også hadde jeg utnyttet det maks en annen dag ;) Feks sendt mann og barn avgårde en hel dag så jeg kan sløve på sofaen eller dra på besøk alene :) og dersom han blir så dritings er det vel like greit at han ikke kommer hjem om natten tenker jeg :P jeg har også vært hjemme med en syk aktiv en på 15 mnd den siste uken men jeg hadde holdt ut en dag til for hans del hvis dette var noe han ønsket veldig! MEN det er litt avhengig av at det går begge veier da! Jeg hadde ikke giddet dersom han ikke gjorde det samme for meg!

Back
Topp