Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Gollemor
Skjønner godt at du er skuffet.
Han taklet det litt feil..
Håper dere får pratet ut begge to.
ORIGINAL: SistemannIMagen
du må nesten bare fortelle han hva du føler.
Stefaren min fikk kreft i fjor sommer. Jeg prøvde snakke med sambo om det, men han bare prøvde komme unna det og finne på andre ting å snakke om. Ikke før jeg sa at jeg måtte få snakke om dette, og få lette på trykket skjønte han det. Han mistet selv moren sin i kreft og fikk litt flash back, men jeg må jo få lov å være lei meg når noen JEG kjenner får den sykdommen. han skjønte det til slutt, men det var vanskelig for han og, for han visste ikek hva han skulle si eller gjøre.
Stefaren min fikk heldigvis ikke samme tragiske utfallet som moren hans, han er idag operert og erklert kreftfri.
Håper moren din kommer seg gjennom dette, og blir frisk igjen, og at samboeren din skjønner at det er vanskelig for deg og trenger han nå.
klem
ORIGINAL: Froskegele
DU er bekymret for moren din, HAN er bekymret for pengene.. Kansje trengte HAN også å "få lettet litt på trykket"..
Jeg syns du overdriver og at du er litt urettferdig ja.. Her har dere tydeligvis litt mangel på kommunikasjon, men den går begge veier.. Ja, han kunne lagt sine problemer på hyllen og fokusert på deg- men igjen; den går begge veier..
ORIGINAL: Adrian_å_mamma
jeg synes at han var ufattelig urettferdig. når du nettop har fått en sånn beskjed spiller pengene ingen rolle. spes ikke 5000kr. herlighet.
jeg synes han var skikkelig ego. Hadde jeg vert deg hadde jeg tatt det opp med han. spurt om han virkelig syntes at han hadde rett til å kjefte på deg når du nettop hadde fått vite at mammaen din har blitt alvorlig syk, og du sårt trengte å prate med han om det.
den regningen kan dere helt sikkert få delt opp over noen mnd også, så verden går nok ikke under av den grunn. fordiom jeg skjønner godt at den er lei. men ikke så lei som at ett menneske som står deg nær har blitt sykt. såpass burde han fjotten også skjønne. beklager ordvalget[8D][;)]
Håper at det går bra med mammaen din, og at du og samboeren din får snakket om det som skjedde. for det burde dere[;)]
ORIGINAL: Tjukkaaa
'jeg hadde - unnskyld språket - tatt minn mann for sånn oppførsel! Ikke nødvendigvis på tlf, men det er uakseptabelt at jeg ikke kan oppsøke han av alle for støtte når jeg har det tungt!
Og jo jeg kan skjønne hvorfor han ble som han ble - men det er ikke en unnskyldning og han burde ha tatt opp røret med engang dagen etterpå for å be om unnskyldning! At han ikke har sett behovet for det syns jeg blir dumt så jeg hadde, ja, tatt minn mann når han kom hjem igjen.
Men dumt at du blir sittende og føler at du ikkehar støtte i mellomtiden da...[&o][&o] Sender bort en godklem!