Er jeg treg eller?

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Har ikke kjøpt inn noe i babyen enda, ser ut som alle har kjøpt inn noe til babyen, eller har det meste klart. Har jo alt av ting,men har ikke hentet det. Min mor har kjøpt inn en sånn ting som skal være inni senga, husker ALDRI hva senga heter, sånn pinneved seng. O_o så, er det bare jeg som er treg?

Nei ikke treig!:) jeg har jo mye fra før men har ikke sett over det. Hva jeg kan bruke igjen etc.

Neida, er jo tre måneder igjen jo!

Vi har det meste fra før, men har en del småting som må fikses og jeg tenker det blir etter påske og utover at jeg orker å begynne...

Sprinkelseng?

Vi har mye etter snuppa, og har kjøpt vogn fordi vi fikk den sinsykt billig. Mangler fortsatt en del og er bare 3 lønninger til termin så et vell bare å sette igang. :p

Neida, du er ikke treg:) vi har ingenting fra snuppa var liten, og har kun kjøpt en sparkebukse nå... :) jeg har vært ute for å kikke etter utstyr, men sitter fortsatt med en litt sånn uvirkelig følelse på at jeg er gravid igjen.. Så jeg kommer alltid tomhendt hjem.. :) Jeg tenker at jeg må få handlet inn litt iløpet av neste mnd, greit å ha bittelitt i hus om noe skulle skje før tiden.. :)

Har ikke kjøpt så mye enda vi heller, kjøpte bilsete da det var på tilbud:) men vi har en del etter de to andre da:)

Back
Topp