Er jeg slem når

Håper<3

Elsker forumet
jeg lar Oliver ligge i senga å prate til han sovner?? (Er kun på dagtid, på kvelden sovner han med en gang)
Han griner ikke, bare goprater... men han kan ligge sånn lenge... Får dårlig samvittghet når han ligger der inne å er såå våken, men ofte hvis jeg tar han opp blir han sutrete...
Er gutten bare veldig glad i senga si??

Sånn er det her og! Har ingen dårlig samvittighet for det altså! Syns det er flott at han kan underholde seg sjøl litt før han sovner![8D]

Nei, syns ikkje du er slem da! Han skriker jo ikkje, som du skriver.. hadde han ikkje hatt det bra så hadde han nok gitt beskjed om det[:)]

Så lenge han ikke gråter eller er lei seg/ redd så kan han bare ligge der og prate etter min mening![:)]

ORIGINAL: Lissyjane

Neida,han  hadde begynt å grine om han ikke var komfortabel[:)] Er bare fint at han gjør det,så lærer han seg å sovne selv[:)] Så lenge han bare ligger å pludrer så har han det jo fint[:)]

tonje ligger slik å pludrer, synger og roper blidt i opptil 45 minutt før hun sovner for natta hun[:)]
selvfølgelig tenker jeg; så kjekt det hadde vært å ha henne så blid våken en stund til, men om hun hadde blitt tatt opp så hadde hun vært sur. så hun liker bare å gjøre det slik før hun plutselig sovner midt i en sang.

hvorfor har du dårlig samvittighet for det??[8|]
Skrev ikke du at han ligger og GOprater? For meg er det er positivt ord,som beskriver at noen har det godt. Ikke ha dårlig samvittighet

Back
Topp