x1xkombaja
Glad i forumet
Vi har akuratt vært på besøk hos bestefar og spist der, mini nekta og spise middagen der, som jeg vet han liker..
Han fikk beskjed om at det var det som var maten i dag, og at han skulle rett på badet når han kom hjem.
Vi kommer hjem nå, og nå skal han plutselig ha mat sier han.
Er jeg skikkelig slem som sier nei?
Han kan ikke nekte og spise middag, som han liker, så komme hjem og be om brødskive i steden vel...
Han er 5år i mai...
Føler meg litt slem siden han sitter i gangen og gråter fordi han ikke fikk brødskive...
------------------------------------------------------------------------------------------
Her har vi snudd litt på det akuratt i dag, siden vi skulle spise hos bestefar.
Han fikk brødskive klokka 17, og spiste da...
Han påsto han ikke likte middagen hos bestefar, som ble servert klokken 19 og ville ha brødskive i stedet, men det fikk han ikke... For man spiser det som blir servert.
Så kommer han hjem, nekter og gå på badet, og vil ha mat først...
Jeg og er egentlgi på den at jeg ikke legger han sulten, men kjenner det er litt nok med å teste grenser akuratt nå...
Så jeg ble litt usikker...
Han fikk beskjed om at det var det som var maten i dag, og at han skulle rett på badet når han kom hjem.
Vi kommer hjem nå, og nå skal han plutselig ha mat sier han.
Er jeg skikkelig slem som sier nei?
Han kan ikke nekte og spise middag, som han liker, så komme hjem og be om brødskive i steden vel...
Han er 5år i mai...
Føler meg litt slem siden han sitter i gangen og gråter fordi han ikke fikk brødskive...
------------------------------------------------------------------------------------------
Her har vi snudd litt på det akuratt i dag, siden vi skulle spise hos bestefar.
Han fikk brødskive klokka 17, og spiste da...
Han påsto han ikke likte middagen hos bestefar, som ble servert klokken 19 og ville ha brødskive i stedet, men det fikk han ikke... For man spiser det som blir servert.
Så kommer han hjem, nekter og gå på badet, og vil ha mat først...
Jeg og er egentlgi på den at jeg ikke legger han sulten, men kjenner det er litt nok med å teste grenser akuratt nå...
Så jeg ble litt usikker...