Er jeg sen med permisjonssøkingen!?

Gella

Gella
Har termin 13 august. Er jeg sent ute?? Hvordan ligger dere andre an? jeg ser dere skriver i forrige link at det skal komme noen nye papirer. Er det sagt tidspunkt for når disse blir lagt ut på NAV sine sider? kjenner jeg føler litt på presset om å søke så vet ikke hvor mye lenger jeg tør å vente med det nå...

Har termin den 11, og har ikke søkt ennå.. har riktignok skaffet en termin bekreftelse da :-) så er igang

har ikke søkt enda men skal gjøre det i neste uke :) har termin 21 august jeg

Termin 7, men ikke søkt enda.. Trenger hjelp så tror jeg må ringe til NAV sånn at de kan gå igjennom med meg, så slipper jeg å gjøre noe feil.. Aarh stress greier!!

Har termin 8. August, har ikke søkt enda

BV app

Termin 5. august, ikke søkt enda. Får søkt tidligst neste uke, da må jeg skaffe meg bekreftelse på graviditet fra legen.

Termin 9.8, har ikke søkt enda. Men har fått terminbekreftelse hvertfall.

Har termin 14, ikke søkt enda. Skal bestille time hos NAV, skrive søknad der. Da blir det i hvert fall helt riktig :p

Jeg har termin 5.8, skal sende papirene i dag, og da er jeg nok ganske sent ute er jeg redd. Jeg har det slik hos min arbeidsgiver at jeg sender kopi av søknaden til de, så ettersender de bekreftelse på lønnsinntekt til NAV:)

Jeg har termin den 1 og skal søke den uka her. Hvis ikke måtte de ha noen papirer to ganger hvis du søkte for tidlig. Seks uker før du skal ha permisjon sa de til oss. Vi ringte hovedkontoret til nav.

Hmm... Holder det ikke å sende kopi av helsekortet som bekreftelse på graviditeten?
Nei tror ikke det. Det var nok da jeg venta nr en men med nr to og tre har jeg fått beskjed om at jeg må ha sånn bekreftelse på termin fra lege/jm:) men mulig det varierer fra Nav kontorene.

Det er vel de papirene arbeidsgiver sender, lønnsgrunnlaget, som går inn under den 6 ukers-regelsaken? Ikke selve søknaden?

Det er vel de papirene arbeidsgiver sender, lønnsgrunnlaget, som går inn under den 6 ukers-regelsaken? Ikke selve søknaden?

men det holder vel å si fra til arbeidsgiver hvilken dato man går ut i permisjon, så sender vel de inn papirene når de skal? De sendes vel rett til nav?

Back
Topp