Er jeg rar?

Godt å høre at det gikk bra med deg! Jeg tenker nok at jeg kan vente et år, livmorruptur er ikke noe jeg har lyst å oppleve ... Det har allerede gått 4 måneder nå, og jeg er fortsatt øm i magen og kroppen har liksom ikke kommet seg helt. Jeg vil føle at kroppen er mer "leget" først. Samtidig kan jeg ikke vente FOR lenge mtp alderen ... Akk ja, det blir som det blir. Men skulle ønske at vi hadde fått informasjon slik du fikk.
Vi hadde englevakt og at det ble utført akuttsnitt på rett tidspunkt. Det er svært sjeldent at det skjer, men det skjer dessverre.

Skjønner det godt at du ikke vil vente for lenge heller! har du hørt med lege eller gyn hva de anbefaler i ditt tilfelle? Men enig, synes det er veldig dårlig av sykehusene rundt her i landet at de ikke har standard informasjon de gir til de med ks!

Vi startet å prøve 8-9 måneder etter ks selvom vi hadde fått anbefalinger om å vente et år. Men det var gått 1 år og 2 mnd når jeg ble gravid :) så sånn sett var jeg maks uheldig med en livmor som hadde begynt å revne i tidligere ks arr selvom jeg ble gravid etter anbefalingene

Mannen er sykepleier men kan ikke si det hjelper :smiley-ashamed004 Han tar for lett på ting istedenfor så :smiley-ashamed004 da er jeg gla jeg har en søster som ikke tar for lett på ting :bag: Men ser for meg det kan bli noen turer til legen ja. Her er planen å bruke kontantstøtte, og det går jo forsåvidt om vi har 20-40% plass, men får mindre penger da. Så kanskje må vi prøve en privat, eller så må det jo gå lengre tid, men det tror jeg blir dumt

Haha ja det har jeg hørt fra andre forsåvidt, at man kan ta litt for lett på det med egne unger:hilarious:
Ja, det høres jo lurt ut da, håper det går i boks :) jeg kosa meg mye hjemme fra sånn 14-18 mnd hvertfall, ferdig med verste styre med soving på dagtid og morsomt å utforske nye aktiviteter som maling, Lego, være mer ut osv :)

Har ogsp lyst på en til, men tanken på å vaske og koke flasker i enda en periode er uutholdelig :(

Du er absolutt ikke rar! :Heartred Jeg har kjempe lyst på en til selv, til tross for at vi ikke sover og har mer enn nok å holde på med med han vi har. Min fødsel og barseltid ble ikke som vi hadde sett for oss, og har i ettertid jobbet en del med å bearbeide. Føler på en måte at jeg står mer rustet til å si ifra om hva jeg ønsker meg neste gang, og hva som ikke er greit.

Back
Topp