Er jeg rar?

CathogBen

Elsker forumet
I forkant av jobbstart så var jeg veldig opp og ned i følelsen av hvordan det skulle bli. Men så kom jeg på jobb på mandag og det var SÅ bra!! [:D] Hele den ekle følelsen var borte  og jeg er faktisk super-motivert nå [:)][:)]

Er så deilig! Men så tenker jeg at jeg kanskje reagerer litt snålt? Har jo kost meg masse i mamma permisjon, og storkoser meg med gullet mens jeg kan. Men jeg synes faktisk at det er kjempe godt å jobbe også! Være tilbake i normale rutiner og bruke hodet på en annen måte [:)]

Hva tenker dere andre som har startet i jobb?

JEg begynner om to og en halv uke, og er litt opp og ned. Men, jeg husker forrige gang. Første dagen. Det føltes som en lettelse og som om jeg pustet inn frisk luft for første gang på lenge. Og det fikk jeg ganske dårlig samvittighet av... Men, det var så herlig å være tilbake i gjenge og snakke med voksne mennesker om alt mulig annet enn bleier og forstoppelse og grøtmerker...

Nå har jeg ikke begynt ennå, men jeg har jo begynt igjen etter permisjoner et par ganger før. Jeg har faktisk hatt samme opplevelsen som du. SÅ klar for å bruke hodet på noe annet og har ganske fort funnet ut at "jo, dette var ålreit" [:)]

Jeg skal begynne igjen om knappe fire uker. Litt sånn bob-bob-følelse akkurat nå, men jeg gleder meg til selve jobben.

Så om du er rar så er jeg det også [;)]

Syns det høres helt normalt ut jeg[:)]

Jeg syntes det var helt fantastisk å begynne og jobbe igjen!! Jeg har ikke dårlig samvittighet for det, jeg vet at bitteliten og pappan har det fint i lag og nå er det ikke så lenge jeg skal jobbe heller da. Har ikke jobb når vi flytter har heller ikke bhg plass til henne.

SÅ godt å høre at vi er flere [;)][:)]

Synes det er kjempeflott å høre at du trives med å komme deg ut i jobb igjen jeg! [:D] Ingenting er bedre enn det! Når situasjonen er sånn, så er jo det supert at det går så bra!

Selv gru-gleder jeg meg.. Men vil tro det blir litt godt å komme seg mer ut av huset - alene! [:)]

Helt normalt spør du meg [:D]

Husker med store, så var sambo så ivrig på å skulle ha permisjon tidlig - riktig nok var han ivrig på det før jeg hadde født. Første gangen jeg skulle jobbe da, var hun 2 og halv mnd. Og det var så DEILIG ! Hun hadde heavy kolikk, og gråt nesten døgnet rundt, så det var så deilig å få litt pause i hodet. Han angret veldig da [8D]

Denne gangen har han hatt permisjon i sommer + noen uker som jeg har jobbet, og det har vært kjempe deilig. Men tror det er mest fordi jeg visste jeg bare skulle jobbe i 3 uker, og så være hjemme igjen med lille [;)]

Back
Topp