er jeg rar som tenker sånn..?

kajen

Betatt av forumet
hmmm.. er alene med gullet mitt. Av mine venner så er det kun en som har barn. Hun og familien bor et godt stykke unna meg! De hadde sine planer og skulle bort idag! Alle de andre vennindene mine skulle ut på fest å drikke. Når de spør hva skal du da? så sier jeg nei vi blir jo hjemme vi da, alle andre skal jo ut å drikke. Jeg har jo gullet så jeg kan jo selvsagt ikke det, men det jeg tenker da, er : Hadde jo vært hyggelig da om noen av dem hadde sagt nei men da kan jeg jo heller dra til dere så slipper dere sitte alene.

Gullet sover jo uansett, og her sitter jeg.. Hadde det vært meg så hadde jeg droppa festen feks og dratt til hun som da kommer til å sitte alene.. Er jeg rar som tenker sånn??

Hva mener dere??

det er ikke noe jeg forventer foressten.. var bare en tanke![:)]

Jeg vet ikke jeg..
Jeg hadde ikke tatt det som en selvfølge at noen skulle droppet festen for å sitte her med meg.
Er ingen som har tilbydd seg å gjøre det og ikke forventer jeg det heller..(seier ikke at du gjør det heller,prøver å få frem et poeng)...

Om noen hadde gjort det hadde jeg blitt glad...men forventer det ikke..skjønner jo veldig godt de vil feste,..

jeg er i samme situasjon som deg, men jeg feirer ikke nytt år,
så det er ikke så nøye for meg.

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Jeg vet ikke jeg..
Jeg hadde ikke tatt det som en selvfølge at noen skulle droppet festen for å sitte her med meg.
Er ingen som har tilbydd seg å gjøre det og ikke forventer jeg det heller..(seier ikke at du gjør det heller,prøver å få frem et poeng)...

Om noen hadde gjort det hadde jeg blitt glad...men forventer det ikke..skjønner jo veldig godt de vil feste,..

må bare si at jeg FORVENTER det absplutt ikke! hallo hehe.. meeen, hadde jeg vært i mine venners plass og en av mine beste venner ble sittende alene hjemme mens barnet sov, da hadde jeg faktisk tatt å samla de nærmeste å dratt til hun som er alene å vært der... men det er det jeg hadde gjort :D he

ORIGINAL: kajen

Jeg vet ikke jeg..

må bare si at jeg FORVENTER det absplutt ikke! hallo hehe.. meeen, hadde jeg vært i mine venners plass og en av mine beste venner ble sittende alene hjemme mens barnet sov, da hadde jeg faktisk tatt å samla de nærmeste å dratt til hun som er alene å vært der... men det er det jeg hadde gjort :D he

Hadde nok gjort det samme tror jeg[:)]
Selv om jeg ikke ser for meg at de hadde stilt opp egentlig...

ook[:D] fint det var en til som tenkte litt av det samme. he, da er jeg ikke såå rar

Tror ikke jeg hadde brydd meg så mye om det, egentlig.. Kan ikke med sikkerhet si at jeg hadde droppa en fest sjøl, jeg... Sånn for å være helt ærlig... Da måtte noen evt ha spurt, og da hadde jeg nok gjort det, men.. Derfor så hadde jeg heller ikke blitt skuffa om noen ikke hadde giddi og droppa en fest for å sitte alene med meg en kveld "bare" fordi det er nyttår..

Men skjønner deg allikevel, da.. Er sikkert ikke så gøy om man bryr seg litt om nyttårsaften, og om man er helt alene så er man jo litt ekstra sårbar, kanskje...

Men spørsmålet er: hadde du tenkt på samme måten før du fikk barn selv?[;)]
Tror ikke jeg hadde gjort det før jeg fikk barn iallfall... Kun hvis du hadde invitert, så det er jo en mulighet til senere?[:)]

Nei du er absolutt ikke rar som tenker sånn..[:)]

mange som ikke har barn som ikke helt skjønner hva det går i hos barnefamilier, tror jeg. Sitter med en sånn tanke selv i kveld. Har ikke fått EN inbydelse, mld fra venner ang i kveld, og kjenner jeg er en smule skuffet.

ORIGINAL: virvla

Nei du er absolutt ikke rar som tenker sånn..[:)]

mange som ikke har barn som ikke helt skjønner hva det går i hos barnefamilier, tror jeg. Sitter med en sånn tanke selv i kveld. Har ikke fått EN inbydelse, mld fra venner ang i kveld, og kjenner jeg er en smule skuffet.

jeg har heller ikke fått noen innbydelser.. eneste er når jeg har spurt hver enkelt hva di skal så spør de etterpå hva skal duda..

ORIGINAL: Line og mars snuppe

Men spørsmålet er: hadde du tenkt på samme måten før du fikk barn selv?[;)]
Tror ikke jeg hadde gjort det før jeg fikk barn iallfall... Kun hvis du hadde invitert, så det er jo en mulighet til senere?[:)]

jo jeg tenkte slik før jeg fikk barn.. for som jeg sa jeg har kun 1 venninde som har barn. hun fikk barn for 4 år siden.. mitt gull er 1 år... Jeg spurte før jeg fikk barn om hun ville finne på noe sammen...

jo jeg kunne invitert hitt, men når alle sier dem har planer så føler jeg det blir litt feil å komme med invitasjon.

Skjønner tankegangen din, men skjønner og at du ikke forventer det ja.
Hadde jeg vært i ditt tilfelle hadde jeg nok tatt med gullet til min familie, jeg, da, og feiret der. Men kanskje du ikke har noen familie rundt det? Forresten hadde nok min familie sørget for at ikke jeg og gullet hadde blitt sittende alene også, for vi er veldig opptatt av at ingen skal være alene på julaften og nyttårsaften.

Back
Topp