Er jeg og min kjære sære? :p

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Min kjære er ikke på fylla og ikke jeg :) vil ikke før vi er ferdig som småbarns foreldre. Og vi vil ikke ha barnevakt før det heller :)

Min kjære er ikke på fylla og ikke jeg :) vil ikke før vi er ferdig som småbarns foreldre. Og vi vil ikke ha barnevakt før det heller :)
Nei, synes ikke det er så sært. Min kjære tar seg en tur ut i ny og ne, men jeg vil ikke- hver sin smak.
Gleder meg til å ta en tur ut etterhvert, men det blir nok ikke før hun er over året, og amming er helt ferdig.
Barnevakt har jeg foreløpig heller ikke noe behov for, jeg vil tilbringe all min tid med henne. :P
Hun er mitt ansvar og jeg føler ikke for å gi fra meg det riktig enda, selvom det bare er for en natt.
Jeg er nærmere 30 enn 20, og føler at jeg har gjort alt jeg vil, sånn at nå kan alt godt vente så lenge det må for skatten min! :)

Dere er ikke sære, for all del, men barnevakt hadde jeg nok benyttet meg av når barnet er klart for det. Trengs litt egentid/kjærestetid når man er småbarnsforeldre (sier ei som er singel :P)

Nei, synes ikke det er så sært. Min kjære tar seg en tur ut i ny og ne, men jeg vil ikke- hver sin smak.
Gleder meg til å ta en tur ut etterhvert, men det blir nok ikke før hun er over året, og amming er helt ferdig.
Barnevakt har jeg foreløpig heller ikke noe behov for, jeg vil tilbringe all min tid med henne. :P
Hun er mitt ansvar og jeg føler ikke for å gi fra meg det riktig enda, selvom det bare er for en natt.
Jeg er nærmere 30 enn 20, og føler at jeg har gjort alt jeg vil, sånn at nå kan alt godt vente så lenge det må for skatten min! :)
Godt det ikke er meg :D

Nei det er ikke sært :) Men etterhvert når man er klar for det så syns jeg det er viktig og komme seg ut enten alene eller begge 2 ;) kanskje og selv om man ikke vil eller er klar for det ;)

Jeg har snart mitt utdrikningslag og det blir ei fyllekule da ja ;) hehe... Pappaen blir hjemme med snuppa :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ikke sært. Mannen har hatt et par turer ut, ikke jeg. Skal derimot prøve meg ikveld, mini er 8 mnd;)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Ikke noe sært.. jeg eller sambo er heller aldri på fylla ;) og godt er det at vi begge er enige om å ha det sånn :) mest fordi vi selv har lyst egentlig..

Fylla har jeg ikke brydd meg om på veeeeldig lenge uansett,så det er langt fra noe behov. Mannen koser seg med noen øl med kompiser en gang i blant.
I forhold til barnepass,så hmm...når han sover gjennom natten og runder året så. Da av nære venner og familie. Lite,da vi ønsker ha han med og rundt oss hele tiden. En kjærestekveld,kun meg og mannen er nå kos det,men nå er ikke det behovet der.

synes ikke det er sært, vi går sjelden/aldri på fylla. MENjeg er av den formening at barnevakt en gang i blant etter hvert bare er sunt for alle.
det er viktig med egentid/kjærestetid, man er ikke bare foreldre, mener også det er bare sunt for barna å lære seg å være hos andre av og til så det ikke blir helt krise om man faktisk av en eller annen grunn må en gang i blant :-) men det er min mening og skal ikke tvinge den på andre.
de gangene mamma f.eks har passet gutten vår er det av ønske fra begge de sin side og når både gutten og f.eks mormor ønsker det skal i alle fall ikke vi stå i veien :-), men snuppa her er 6,5 mnd og det eneste som vurderes her foreløpig er 3 timer eller noe en kveld for å gå på kino eller noe :-) det har ikke vi gjort på flere år.

Godt det bare ikke er meg :D og dere veldig fornuftig :)

Back
Topp