Min kjære er ikke på fylla og ikke jeg vil ikke før vi er ferdig som småbarns foreldre. Og vi vil ikke ha barnevakt før det heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, synes ikke det er så sært. Min kjære tar seg en tur ut i ny og ne, men jeg vil ikke- hver sin smak.Min kjære er ikke på fylla og ikke jeg vil ikke før vi er ferdig som småbarns foreldre. Og vi vil ikke ha barnevakt før det heller
Godt det ikke er megNei, synes ikke det er så sært. Min kjære tar seg en tur ut i ny og ne, men jeg vil ikke- hver sin smak.
Gleder meg til å ta en tur ut etterhvert, men det blir nok ikke før hun er over året, og amming er helt ferdig.
Barnevakt har jeg foreløpig heller ikke noe behov for, jeg vil tilbringe all min tid med henne.
Hun er mitt ansvar og jeg føler ikke for å gi fra meg det riktig enda, selvom det bare er for en natt.
Jeg er nærmere 30 enn 20, og føler at jeg har gjort alt jeg vil, sånn at nå kan alt godt vente så lenge det må for skatten min!