Er jeg normal?

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Jeg har baby med kolikk og gleder meg til å bli gravid igjen.....  [:-][8D]
Ja også revna jeg masse også... [8D][:-]. Men det var søren meg verdt det!

Får jeg lov til å svare -[:-]

ORIGINAL: Ville*st*

Får jeg lov til å svare -[:-]

[8D]

ORIGINAL: TonjeJenta

Jeg har baby med kolikk og gleder meg til å bli gravid igjen.....  [:-][8D]
Ja også revna jeg masse også... [8D][:-]. Men det var søren meg verdt det!

Dumt at babyen din fikk kolikk[:(] Min første hadde det.. Så vet hvordan det er.

Hehe men at du gleder deg og har lyst på flere kan jeg godt forstå- det er jo så fantastisk deilig med disse små[:)] Som regel revner man mindre andre gang (bortsett fra meg som fikkto pyntesting første gang og kun JM vet hvor mange denne gang- hardangerbroderi kalte hun det[&:])
men hvis du ikke en gang bekymrer seg litt for det: ja litt smågal er du da[;)]

Noen ganger er det lurt å ikke vite antall sting.. [8D].
Jeg hadde masse fødselsangst... men nå etterpå, så vet jeg at jeg overlever det... selv om føde ikke er det som frister mest de første dagene. Shit au [:D]. Tulla har slokna her nå, og alt er bare velstand.[:)]

Jeg ville heller sagt tøff [8D]

hehe[8D]
Tru kansje vi som er langtidspørvere er litt sånn normale i vår situasjon[;)] vi tar ingenting for gitt å setter pris på alt uansett å fælt det egentlig her[:D]
Har fulgt med deg lenge.. å tenkt masse på deg!! å når jeg las at du hadde fått din lille bebi så måtte jeg grine en hel hau for jeg var så glad[;)]

ORIGINAL: **Tusen Nick 87**

hehe[8D]
Tru kansje vi som er langtidspørvere er litt sånn normale i vår situasjon[;)] vi tar ingenting for gitt å setter pris på alt uansett å fælt det egentlig her[:D]
Har fulgt med deg lenge.. å tenkt masse på deg!! å når jeg las at du hadde fått din lille bebi så måtte jeg grine en hel hau for jeg var så glad[;)]

ORIGINAL: lille nupp

nei du er spik spenn galen [:D]

Back
Topp