Er jeg mon gravid?

Leser at mange har oppblåst mage og diverse symptomer. Men jeg har nada! Er det andre enn meg som sliter med å tro på at vi er gravide og som ingen tegn på graviditet har?

Leser overalt at det er like normalt å ikke ha symptomer som å ha det :)

Magen min er oppblåst, og jeg har en rar følese i kroppen.
Men klarer ikke tro jeg er gravid for det, klarer ikke og roe meg med kun en positiv test :P

jeg har noen symptomer, men ikke mange, de tydeligste er vel skikkelig vondt bekken (men det har vært vondt av og på siden første svangerskap) og at jeg er så fryktelig, uendelig trøtt og utslitt.

men jeg kommer nok ikke til å tro på det før jeg ser et lite foster med bankende hjerte på UL 2 april hehe

Uff, plager meg selv med dette jeg og. Har lite symptomer. Veksler flere ganger daglig mellom å tenke at jeg er gravid og at det ikke går bra, og det er fryktelig slitsomt. Klarer ikke å slappe av. Lenge til ultralyd ennå, hele tre uker. Argh...

Jeg føler akkurat det samme Blessedx2. Har ikke særlig mange symptomer; er oppblåst (kommer og går litt), mensmurringer og litt ømme brystvorter. Ellers føler jeg meg helt fin. Ikke kvalm, ikke veldig trøtt og generelt i god form. Hadde en MA i september, så selv om jeg nettopp tok en ny graviditetstest for å sjekke (og streken ble veldig sterk), så har jeg vanskelig for å tro på det, på grunn av det som skjedde sist. Det er som du sier, er jeg egentlig gravid??? På noen måter føler jeg det, men usikker. Er 7+1 idag om alt er som det skal, men får vel kanskje bestille meg en legetime snart og kanskje få/ta en UL...

Back
Topp