Er jeg litt rar tro???

skytte76

Gift med forumet
Denne helgen har vi helt barnefri og jeg la meg ikke før i 3-tiden inatt, men like herlig sto jeg opp 8.45 og traktet kaffe og her sitter jeg[&:] Får ikke sove til langt på dagen jeg uansett hvor mye jeg prøver. Ender bare med at jeg vrir meg rundt i senga og får mark[;)]

akkurat sånn er jeg og.
jeg syns det er deilig og stå opp tidlig og nyte tiden for meg selv[:)]

Jo det er deilig å få brukt dagen til noe, men jeg skulle faktisk ønske jeg kunne sove til ihvertfall 10 da. Er jo ikke gravid med diger mage som hindrer meg i å sove[;)] I helgene når barna er hjemme vil jeg helst ikke stå opp kl 07.00.

da er jeg også rar[8|]
For akkurat sånn er jeg også når vi har barnefri[;)]

ORIGINAL: Hormonella Olsen

godt å bare være litt ifred, og ikke stå opp til stress og mas!
Vet at for min del så frister det mye mer å stå opp til en lat lørdag enn en travel hverdag[;)] tror det er ganske normalt[:)]

Så jeg kan med andre ord erklære meg for normal da?[:D] Hadde aldri trodd det øyeblikket skulle komme[&:][:D]

[:D] Jeg hadde nok sovet litt lenger enn det ja [:D]
Men klarer ikke å sove til 12 tiden som før jeg fikk barn....
Da løper jo dagen i fra meg [:o][;)]

ORIGINAL: skytte76

Vet at for min del så frister det mye mer å stå opp til en lat lørdag enn en travel hverdag[;)] tror det er ganske normalt[:)]

Så jeg kan med andre ord erklære meg for normal da?[:D] Hadde aldri trodd det øyeblikket skulle komme[&:][:D]
det er vel å strekke det litt langt[8|]

[:D][:D][:D][:D]

Hva faen mener du med det???? Helt normal jeg vel[&:]

det er vel å strekke det litt langt[8|]

Hva faen mener du med det???? Helt normal jeg vel[&:]

det tror jeg ikke noe på!!

Jeg tror nemlig du er kul!![:D]

Så kul og normal lar seg ikke kombinere??? Da kan jeg leve med at jeg er kul og unormal[:D][:D][:D] Tøft[8D]

Back
Topp