Er jeg liten til å være 23+5 uker?

PlasticApple©

Forumet er livet
Har fått hørt det mye av folk rundt meg at jeg burde vert mye større.. Hva mener dere?

jeg tror det med størrelsen på mage kan variere veldig mye.. For min del har jeg merket at magen kom ut over natten plutselig for 1uke siden (jeg er 25+2)vent med å se... Du har nok vært på UL. og der har dem sikkert tatt grundig sjekk hos bebisen.. Ikke bekymre deg, alt er sikkert som det skal være.....[;)]

Synes ikke du er mindre enn mange andre som er på det stadiet. Vi bærer alle forskjellig og det har mye å si om du er høy og slank. Da ligger nemlig fosteret langs ryggraden din og har god plass til å strekke seg[;)] Jeg fikk heller ikke mage før det stadiet du er på nå, men plutselig så kommer den[:D] Ingen grunn til bekymring. Babyen vokser som den skal allikevel[:)]

Barnet vokser etter tabellen på helsekorte mitt så jeg tar det helt med ro:)
Men jeg har alltid vært litt rund. Har ei venninne som er 13 uker på vei.. å hun kan du se med engang er gravid.. mens jeg føler jeg egentlig bare ser litt feit ut! Hehe..

Hei , jeg var ikke stor når jeg var 23 uker. På meg kom ikke magen før jeg var 27-28 uker.. Jeg er høy da så legen mente det var derfor magen kom sent, bebisen har noe å gjemme seg på..[:D][:D].
Plutselig kommer magen....[:D]

Du er omtrent som meg...fikk mage med en gang oxo stoppet det liksom opp...men så lenge fundus mål er normale ville jeg ikke tenkt noe mer på det...prøv å ikke bry deg om hva andre sier....jeg fikk beskjed om at jeg var såååå stor med en gang jg ble gravid...kjempe sårende synes jeg, omvendt av deg, like ille at alle "klager" over at du er liten...men bare å tenke på at di som sier det til deg antagelig ikke har peiling...det hjelper litt...synes du har flott mage jeg...vis den frem og vær stolt av den du[:D]

Synes ikke du skiller deg så ut.
Min mage har nettopp kommet, og den er skrekkelig liten fremdeles.
Da jeg var hos jordmor i går kom det ut en dame med den svære magen. Trodde hun skulle føde snart jeg, men neida, har termin en uke før meg bare. hehe
Så det er forskjell på mager...

Nyt den lille du har!

nei det syntes jeg ikke at du er...[:)]
Man er så forskjellig, og man kan ikke sammenligne andre sine mager
med sin egen[:)]
Syns du hadde fin mage[:)]

tror ikke du skal tenke så mye på det, jeg var liten hele tiden jeg , da jeg fikk første mann så det ut som jeg var 20 uker på vei da, men gutten min var 3000 g , så ikke tenk på det, du er nok akuratt passe stor[;)]

synes forresten du har fin mage jeg............. hehe var bare litt større enn det da jeg hadde termin, ikke mye større

mi mage var også slik når jeg var 25 uker på vei tror jeg(men når jeg kom til uke27 og oppover har den eset ut!) magen din,den kommer den[;)]

ORIGINAL: April06

Har fått hørt det mye av folk rundt meg at jeg burde vert mye større.. Hva mener dere?

nei det syns jeg ikke![:)]

fin topp foresten[:D]god jul!

dette m mage er utrolig individuelt.... jeg har også fått høre d samme, men d er nok bare fordi folk forventet j skulle bli fortere stor fordi j fikk den så tidlig, men den har ik vokst fort... på bildet er j ca 20 uker.

Jeg slutttet å jobbe 5 uker før termin, og da var det fortsatt noen son ikke hadde fått med seg hvorfor jeg sluttet. Men magen ble større siste 2 mnd ellers var jeg ikke stor. Veger rundt 55 kg og er 174 cm høg før jeg ble gravid. Jenta vår var 51cm og 3230g så hun var helt normal. Så ingen grunn til bekymring tror jeg. Fikk vite at hun lå oppover langs ryggraden min..

Skal ikke høre på hva alle andre sier.. Den magen kommer tidsnok skal jeg si deg! [:)]

Back
Topp