Er jeg koko??

Mamusia

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Da har jeg flyttet lillebror inni storbror sitt rom, så fra nå av deler de ett rom, ikke noe uvanlig, ikke sant? Lillemann er jo allerede over 8 mnd...
Og jeg ser på denne tomme vugga på soverommet og griner og griner og tårene slutter ikke å renne?!?!?! Flere som har hatt det så vanskelig å "slippe" babyen sin til eget rom?

Neida, er vel ganske så normalt å reagere slik når det gjelder di små, når ting forandres, plutselig innser man hvor fort tiden går og at dem vekser ifra oss...[:)]

Jeg synes det var superdeilig å få han på eget rom, vi sov så mye bedre begge to![:D]

ORIGINAL: Insolita

Neida, er vel ganske så normalt å reagere slik når det gjelder di små, når ting forandres, plutselig innser man hvor fort tiden går og at dem vekser ifra oss...[:)]

Ja, herregud... det går alt for fort for meg...[:(]

flytta faktisk 1åringen på rommet til største i kveld[:)] utrolig spennende(begge 2 har det med å våkne midt på natta) krysser fingra for at det går bra!

ORIGINAL: kattatilcato

flytta faktisk 1åringen på rommet til største i kveld[:)] utrolig spennende(begge 2 har det med å våkne midt på natta) krysser fingra for at det går bra!

Ja, spennende er det. Her er det store som våkner en del, mens lille sover som en sten men våkner tidligere enn storebror... Krysser fingrene for deg! [:)]

ORIGINAL: Mamusia

ORIGINAL: kattatilcato

Ja, spennende er det. Her er det store som våkner en del, mens lille sover som en sten men våkner tidligere enn storebror... Krysser fingrene for deg! [:)]

takk[;)] lykke til til deg også[:)]

ORIGINAL: Mamusia

Da har jeg flyttet lillebror inni storbror sitt rom, så fra nå av deler de ett rom, ikke noe uvanlig, ikke sant? Lillemann er jo allerede over 8 mnd...
Og jeg ser på denne tomme vugga på soverommet og griner og griner og tårene slutter ikke å renne?!?!?! Flere som har hatt det så vanskelig å "slippe" babyen sin til eget rom?

Haha samme gjorde eg [&o][8|][8|]

Snuppa på 1,5år fikk nettopp eget rom (har kun hatt 1 soverom før) Var merkelig de første dagene..men jeg vet hun sover så mye bedre på eget rom[:D]

he-he..  ja jeg gråt skikkelig!!

Snuppa flyttet inn på egetr rom når hun var 15 mnd gammel. 
Jeg var så stolt og fornøyd på dagen da vi ordnet rommet hennes...  Og hun sovnet kjempelett der!!

Meeen så skulle jeg sove da..  Og klarte ikke roe ned mamma-hjertet mitt..  Jeg gråt og gråt og var så innmari hysterisk..  Livredd for å ikke kunne passe på henne. Livred for at hvis hun plutselig sluttet å puste så hørte jeg det ikke..

Jeg var helt fra meg og nesten hykte til mannen at vi MÅ flytte henne inn til oss igjen!!

Heldigvis var han helt rolig..  og  sa tørt: da får du være senga alene!

Hmm.... tankene kvernet og jeg forstod 2 ting: 
-snuppa kom til å våkne hvis jeg flyttet senga hennes. Ikke bra for henne..
-senga ville være alt for tung for meg alene å løfte..

Så det ble til at jeg gråt meg i søvn..    Og vet du hva??  det var den deiligste søvnen jeg hadde hatt siden hun ble født!!  Når hun lå inne hos oss, pleide jeg å våkne 5-6 ganger om natten for å sjekke pusten hennes, elelr jeg våknet hvis hun endret pusten sin..  Nå sov jeg hele natten! Og det gjorde snuppa også!!  Hun også sov bedre etetr at hun fikk eget rom.

Så fornuften seiret!!

Back
Topp