Er jeg hysterisk?

ja det synes jeg!!! altså man kan bli hengt i en vanlig genser også siden den har en linning rundt halsen...skal hun gå uten klær da eller?

det går en grense på å være forsiktig og hysterisk. og om din nervøsitet for at noe skal skje smitter over på jenta di kan det hindre henne i lek og utvikling. så jeg ser ikke på det å være hysterisk som noe positivt.

Ja. Det er du. Jeg er over hodet ikke hysterisk, men så har jeg fått uredde og tøffe jenter og - og det var et mål. Kvalt av pannebånd - hvor ofte ser man den overskriften liksom?

Ja, det er du! Men det er ingenting galt i det :)

Ja, det er du.. MEN eg er akkurat likedan.. bortsett fra det med luene...

Får ikke ha på jakke med hette (bare hetter som sitter fast med knapper)....

heller ikke inneklær med hette..

Men det jeg lurer på, er hvorfor det er fy-fy med skjerf i barnehagen, når en buff og hals er lov?
Det er da større sjans for at skjerfet skal løsne om det henger seg fast, enn en buff/hals?

Og ja, jeg syns man er ørlittegran hysterisk om man nekter ungen å gå med pannebånd i barnehagen.

Synst ikkje det er hysterisk når en først tenker på det. Når det er sakt så hadde eg nok ikkje tenkt over det selv.

Men eg synest det er hysteriskt når babyer skal ha knebeskyttere for å krype. Der synst eg kansje ein begynner å ta litt for godt i :)

Nei, det synes jeg ikke du er!
Jeg sender aldri min i bhg med hettegenser, og tar ut snorene i buksene...Men ikke joggebuksene fra H&M for de er delt i 2 og sydd fast bak, så de er ikke lange..

FrittFram skrev:
Fru Riskorn skrev:
Ja. Det er du. Jeg er over hodet ikke hysterisk, men så har jeg fått uredde og tøffe jenter og - og det var et mål. Kvalt av pannebånd - hvor ofte ser man den overskriften liksom?

Er det lov å le av den snerte kommentaren din - uten at jeg skal ha på meg at jeg ler av HI?
I så fall, så "Hihihoho"

He he..Sign:)

Nina*Pina skrev:
Jeg sender aldri min i bhg med hettegenser, og tar ut snorene i buksene...Men ikke joggebuksene fra H&M for de er delt i 2 og sydd fast bak, så de er ikke lange..

Hvorfor tar du ut snorene i buksene? *dum*

©Smartass skrev:
Nina*Pina skrev:

Jeg tar også ut snorene av buksene. Jeg er overbevist om at han kan klare å lirke de ut, og få de rundt halsen. Han får heller ikke gå med skjerf, luer med snorer, pannebånd, osv. Ikke får han spise pølser, popcorn, nøtter(såklart?)bønner, osv, for jeg er redd han skal sette det i halsen. 

IsThaBeth skrev:
©Smartass skrev:
Nina*Pina skrev:

Jeg tar også ut snorene av buksene. Jeg er overbevist om at han kan klare å lirke de ut, og få de rundt halsen. Han får heller ikke gå med skjerf, luer med snorer, pannebånd, osv. Ikke får han spise pølser, popcorn, nøtter(såklart?)bønner, osv, for jeg er redd han skal sette det i halsen. 

Ojææ.. :D Jeg så for meg at de skulle stramme til rundt magen :P

Får kjøre pannebånd og hjelmluer med borrelåslukking da. :P

Tja, en smule kanskje. Men er det det som får deg til å føle at barnet ditt er trygt så er det greit for meg. 
Vi har alle våre "kampsaker" når det gjelder barna våre enten vi er klar over det eller ikke. 

Jeg har aldri på ungen pannebånd, hårband, smykker rundt halsen, eller sånne ting i barnehagen.

Finnes da mange andre ting man kan bruke som ikke fungerer som en løkke rundt halsen når de leker..

Driter en lang i om folk synes det er hysterisk. Min jobb å holde mine barn sikre så får andre passe sine egne barn. :)

Back
Topp