Er jeg hormonell?

*Glufsa*

Glad i forumet
Eller har jeg rett til å bli utrolig skuffa?

Tuva er jo 1 år om 1 uke, og vi har avtalt med pappan og stemora til samboer at vi skal ha det der, siden vi har så liten plass.
Tuva har et utrolig godt forhold til onkelen og tanten sin (samboeren sin bror og kone)
Så får Tommy en tlf i sta, der broren hans ringer, og spørr om hva som egentlig skjer til helga..
Ehh.. bursdagen til Tuva vel! sier tommy..

Så sier broren hans at de ikke kommer i bursdagen til Tuva for de er plutselig bedt på hyttetur med noen venner av de!!!

SERIØST!!

Tommy kan jo ikke akuratt si nei da( han er ikke den som er så veldig flink til å si ifra om ting og sånn, så skjønner han lot vær)
Men jeg skjønner bare ikke at de kan droppe det eneste tante barnet de har sin 1 års bursdag for å dra på hytte tur liksom!?

Overreagerer jeg her eller er ikke dette bare heeelt bak mål????

Tja, hva skal jeg si... Jeg har opplevd noe veldig lignende i forbindelse med snuppa og hennes 2.bursdag...

Er i alle fall lov å bli veldig skuffa, syns jeg.[:(]

utover det så får man trøste seg med at disse små her egentlig ikke bryr seg om det :) Er verre når de blir eldre.
1årsdagen blir nok knall bare det vanker kake og pakke + masse kos fra mamma og pappa [:D][:D]

Du har lov til å være skuffa ja...

På 1-årsdagen til Sondre var hverken sambo, mamma el stefar her[&o]

Du har rett til å være skuffa ja, men det er nok værre for dere enn for Tuva.
Vil si at det er de som taper på det, som ikke får med seg 1årsdagen til første niesa..

du overeagerer IKKE!!!! jeg hadde fortalt dem hvor skuffa jeg var!
broren min kom ikke i ursdag til lillemann her oog han har virkelig fått høre det

skjønner du blir skuffa ja... huff så kjedelig at det ble sånn da[&:]

Skjønner du blir skuffa. Iallefall når du hadde forventet at han dukket opp.

Her hadde jeg ikke forventet at den ene broren min kom (går skole i Kr.sund), men han tok faktisk ferja over og kom i bursdagen til sitt eneste onkelbarn[:)] Jeg ble veldig positivt overraska[:D]

Rett til å være skuffa = JA.

Men har lært meg og forvente NADA av folk rundt meg.
Har besteforeldre som ikke har møtt opp i en eneste dåp rundt meg engang, så er tydeligvis enkelte ting som betyr mer for oss foreldre enn for resten av enkelte slektninger...

Back
Topp