Er jeg ha en fot innafor hos dere?

Irith

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Aprillykke 2017
Hei!

Etter flere år med IVF, flere spontanaborter og nedturer så har jeg blitt spontant gravid. Sjansene er ca minus 3, så dette er jammen et lite mirakel. Fikk positiv test på bursdagen min, helt uventet!!

Men testene til CB pluss er blitt sterkere og sterkere. Og på det jeg tror var 4+3 fikk jeg Gravid 2-3 på den digtale. I dag er jeg 5+0 (etter det jeg tror da..), og kan ikke huske å ha sett en SÅ sterk positiv test før.

Symptomer kommer og går litt. Puppene er ømme, men i dag tidlig våkna jeg og fikk panikk da den ene puppen ikke var like øm lengre. Det kom tilbake når jeg stod opp og fikk BH på, gitt.. :D Jeg er supersulten, og blir mett av veldig lite. Litt av og på om jeg er småuggen. Og mensmurringer som har avtatt bittelitt de siste dagene, men som fortsatt er der. Trøtt som en strømpe.. Nå har jeg vært våken i 2 timer, og tenker allerede på å ta en liten lur..

Jeg har valgt å prøve å forholde meg positiv. Nyte dette så lenge det varer.
Også har jeg tenkt å få tatt privat UL i uke 7... Bare for å roe nervene litt.. Hvis jeg får gå så langt da. Men akkurat nå er dette absolutt positivt.

Her er min test fra i dag (5+0)
6o30qe.jpg
 
Gratulera så mye :) kjempefin test. For en fantastisk bursdagsgave å få :)
 
Tydeligvis så klarer jeg ikke bestemme meg for overskrift.. Er/kan.. osv.. :smiley-ashamed008

Men tusen takk for gratulasjoner :D


Bursdagsgaven fikk jeg på onsdagen i denne uka, men testene har bare blitt sterkere og sterkere. Så nå tror jeg i allefall at jeg er gravid. :cool05
 
Sterkere tester er helt gull! Gratulerer med en liten på vei :D
 
Sterkere tester er helt klart gull. Jeg kan ikke huske at testene ble SÅ sterke som denne er når jeg har mistet.. Men det kan like gjerne være hodet mitt som spiller meg et puss..
 
Gratulerer så mye :D Vi er litt i samme båt med uventet hjemmelagd spire med sterkere tester enn noen gang, etter å ha kommet godt i gang med IVF (dog jeg har ikke hatt så mange IVF-forsøk da). Håper den sitter hele veien for oss begge nå :D For min del er det bare helt uvirkelig å plutselig få det til på egen hånd :p
 
Takk takk :D

På tross av den flotte testen i dag tidlig, så har ettermiddagen gått til å tvile på om dette går. Brystene er nemlig blitt litt mindre ømme. Jeg tror jeg blir koko snart! :confused2

Jeg er 100% klar over at symptomene kan komme og gå, men redselen sitter allikevel i..
Kanskje jeg skal ringe legen i morgen og få noen HCGtester i løpet av uka...
 
Takk takk :D

På tross av den flotte testen i dag tidlig, så har ettermiddagen gått til å tvile på om dette går. Brystene er nemlig blitt litt mindre ømme. Jeg tror jeg blir koko snart! :confused2

Jeg er 100% klar over at symptomene kan komme og gå, men redselen sitter allikevel i..
Kanskje jeg skal ringe legen i morgen og få noen HCGtester i løpet av uka...
Bedre å få legetime enn å bekymre seg unødig :)
 
Gratulerer så mye - så fantastisk og for en bursdagsgave :) :) ❤️
 
Gratulerer så mye! :)
 
Gratulerer så mye! For en koselig historie å lese. Håper spira klamrer seg godt fast :)
 
Back
Topp