Er jeg gravid

steinbukken0301

Blir kjent med forumet
Hvor stor sjanse er det ?

Vi hadde sex flere ganger om dagen, dag nr: 12 - 13 - 14 - 15 - 16 og målte El på dag 14.
På mine tellinger hadde vi sex i store mengder før, under og etter EL. Målte med digetal CB test, så jeg vet at EL var dag 14 i syklusen. Sædcellene renner ut igjen først nå, på dag 18. Vil ikke egget som er der når en har EL møte sædceller som også er der, og treffes (samensmelting) når begge deler er der samtidig. Kan for mye sex hindre graviditet, eller er det en fordel at egget svømmer i sædceller...
Kan jeg være gravid ??
[8|]Hva tror dere ??

Muligheten er der[:D]
Så det er bare å krysse beina å håpe på at ikk TR kommer[;)]
LYKKE TIL!!!

det kan jo være store sjanser for det!! håper det blir en liten spire i magen din!![:D] lykke til i allefall. har dere prøvd lenge forresten?

Dette er vår 6 pp

De sier jo at en skal satse på å ha sex annenhver dag for å la svømmerne få tid til åp bygge seg opp igjen, men kan absolutt hende at du er gravid likevel[;)]

Så lange intervaller... Kan ikke ha mye sjanse det da, når vi hadde innsprøytingner 2 - 3 ganger om dagen i 5 dager.... [&o]

det beste er raske og utkvilte sædceller, altså sex anna kvar dag[:D] men så klart du kan vera gravid uansett![:D][;)] krysser fingrene!

Jeg ønsker deg lykke til [:)] Håper på det beste

Back
Topp