Er jeg gravid ?

Sannasel

Flørter med forumet
Jeg fikk 2 stk poseitve fra clear blue , med forskjellig urin og litt etter hverandre ( samme dag ) skulle hatt mensen i dag. Ømme bryster , halsbrann , kvalme og tisser mye.
Men tatt make sure strips , og dem viser bare negativ ?

Vedlegg

• IMG_7376.jpeg
    IMG_7376.jpeg
    256,6 KB · Visninger: 165
  • IMG_7377.jpeg
    IMG_7377.jpeg
    380,7 KB · Visninger: 163
  • IMG_7434.jpeg
    IMG_7434.jpeg
    2 MB · Visninger: 166
Jeg fikk 2 stk poseitve fra clear blue , med forskjellig urin og litt etter hverandre ( samme dag ) skulle hatt mensen i dag. Ømme bryster , halsbrann , kvalme og tisser mye.
Så rart! Har du tatt flere make sure-strips?

Ja, alle viser negativ Men samboer skal kjøpe en clear blue til når han er ferdig på jobb. Så får jeg testet igjen
Så utrolig rart! Ja så bra, oppdater da. Ble nysgjerrig på om jeg kan være gravid selv nå, bruker bare make sure :laughing002

Jeg har opplevd at makesure har tapt seg veldig i kvalitet det siste året, fikk skikkelig svake positive på makesure når jeg nå ble gravid sist og fikk målt hCG, og den var høy og god. Opplever at Clearblue er mye mer til å stole på, spesielt de digitale ☺️ tror du er gravid jeg, gratulerer ❤️

Kan du ta bilde ovenfra på ms testene . Jeg synes å skimte strek . Som regel viser cb sin ikke gravid når man får strek på ms hehe

Bare å tisse i vei :cool05

Jeg har opplevd at makesure har tapt seg veldig i kvalitet det siste året, fikk skikkelig svake positive på makesure når jeg nå ble gravid sist og fikk målt hCG, og den var høy og god. Opplever at Clearblue er mye mer til å stole på, spesielt de digitale ☺️ tror du er gravid jeg, gratulerer ❤️
Har aldri hørt om testene før, jeg så dem bare på food dora og tenkte dette var jo greit, 10 tester for en billig penge :coldfeet: så håper jeg er gravid , hadde vært veldig stas :smiley-bounce016

Har aldri hørt om testene før, jeg så dem bare på food dora og tenkte dette var jo greit, 10 tester for en billig penge :coldfeet: så håper jeg er gravid , hadde vært veldig stas :smiley-bounce016
Ja de var av de aller beste testene som finnes før, så litt trist egentlig. Men ser en svak strek på de du la ut også jeg ☺️ blir spennende å se neste test :love017

Se på mine . Digitale min var 11DPO styrken på ms trenger ikke ha noe å si altså . Strek er strek . Det er stigningen vi vil ha :happy093

Vedlegg

• IMG_7057.jpeg
    IMG_7057.jpeg
    515,1 KB · Visninger: 80
  • IMG_7054.jpeg
    IMG_7054.jpeg
    452,4 KB · Visninger: 65
  • IMG_7053.jpeg
    IMG_7053.jpeg
    458,9 KB · Visninger: 69
  • IMG_7052.jpeg
    IMG_7052.jpeg
    516,5 KB · Visninger: 71
  • IMG_7064.jpeg
    IMG_7064.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 75
Det er strek der ❤️ gratulerer!

Gratulerer :Heartred

Back
Topp