Er jeg gravid?

B

Bbdicte

Guest
Hei dere. Nå har jeg saumfart Google og tråder her og der for å kanskje få noen svar, men sitter som et like stort spørsmålstegn.
Her er altså casen:

Jeg å samboer har prøvd en stund nå å bli gravide. Vi har hatt 2 SA i uke 6 og 7.
Nå reiste vi til syden, å vi tok en test fredagen vi kom. Denne var svak positiv. Samme dagen begynte jeg å blø, ikke like kraftig som de tidligere SA å ikke fult så mye som jeg vanligvis gjør når jeg har mensen, men mer en jeg vil tro en festeblødning er. Samt mindre smerter en jeg bruker å ha (aner ikke om dette har noe med varmen å gjøre)
Har ikke hatt så mye symptomer som jeg har hatt tidligere heller, men testene blir sterkere

Vi kjøpte en clear blue digital som jeg tok i dag (, å den viser gravid 1-2.
Får ikke reist til legen før vi kommer hjem igjen, men er det noen som har opplevd lignende? Har det evt gått bra?
Vi håper selvfølgelig at det gror en liten spire der❤️

Blødninger i begynnelsen er ikke så uvanlig, men jeg forstår du blir betenkt når du har mistet før :Heartred Jeg sier forsiktig gratulerer :)

Jeg blødde i uke 6 med han som er 8 år nå, en kraftig liten blødning med litt smerte. Lege sa det mest sannsynlig var SA, men HCG steg og det gikk helt fint :)

Jeg hadde kraftige blødninger av og på i flere dager rundt ikm (uke 4) testene ble sterkere og sterkere og hcg nivået målt hos legen økte :)

Dessverre endte det i MA i uke 6 (hadde en blødning da jeg var relativt nøyaktig 6+0). Embryoet ble målt til uke 6 da jeg var på ultralyd. Så blødningene rundt IKM hadde nok ikke noe å gjøre med MAen.

Vet hvor skremmende det kan være, krysser fingrene for deg:Heartred

Ja. Jeg har hatt 3 tidlige spontanaborter, alle uke 5/6. Alle begynte med svak blødning som ble sterkere etterhvert.
Dette svangerskapet blødde jeg et par ganger uke 5/6 så jeg var sikker på at det gikk dårlig denne gangen også. Hadde også mensenmurringer. Men slik som deg så fortsatte strekene å bli sterkere!

Fikk se en nydelig, aktiv liten pjokk på ultralyd i dag 16+2 :Heartpink Så man vet ikke sikkert før testene evt blir svakere. Krysser fingrene for deg!

Kan vi få se bilde av testrekka di? :smiley-angelic002
(Sterkere i virkeligheten) De andre er det ikke vits å ta bilde av, for nå syntes ikke de vesle svake strekene som var der lenger :oops:

Vedlegg

• IMG_2941.jpeg
    IMG_2941.jpeg
    375 KB · Visninger: 187
Jeg hadde kraftige blødninger av og på i flere dager rundt ikm (uke 4) testene ble sterkere og sterkere og hcg nivået målt hos legen økte :)

Dessverre endte det i MA i uke 6 (hadde en blødning da jeg var relativt nøyaktig 6+0). Embryoet ble målt til uke 6 da jeg var på ultralyd. Så blødningene rundt IKM hadde nok ikke noe å gjøre med MAen.

Vet hvor skremmende det kan være, krysser fingrene for deg:Heartred
Huff så leit.. ❤️

(Sterkere i virkeligheten) De andre er det ikke vits å ta bilde av, for nå syntes ikke de vesle svake strekene som var der lenger :oops:
Så fin strek! Jeg ville regnet meg som gravid til jeg kom til lege :hello2

vet ikke on jeg er gravid, har tatt en test 21.08 og det kom en svak strek, tok en ny test i dag og den var negativ. Forventet menstruasjon i dag men siden jeg har pcos så vet jeg egentlig aldri når det kommer er litt i tvil

Vedlegg

• IMG_8122.jpeg
    IMG_8122.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 93
Back
Topp