Er jeg gravid?

Lykkelitenkommertilverden

Flørter med forumet
Hei damer!
Jeg vet ikke om jeg skal tørre å våge meg inn her... jeg trooor jeg har testet positivt på en tidlig graviditetstest, som kan tas 6 dager før mens. Jeg skal ha mens den 9., og testet idag, da jeg er så hinsides kvalm om dagen. Hele dagen lang.. jeg får en svak rosa strek, og regner jeg riktig er jeg ca 3+2 idag.. burde ikke streken være sterkere da?

dette blir isåfall nr 2, og jeg har en spontanabort bak meg også. Jeg skulle gjerne lagt ved bilde, men jeg skjønner ikke hvordan jeg gjør det :facepalm:

livredd for at dette også går til grunne, sist var testen så veldig positiv, men da fant jeg det ikke før rundt uke 5..
 
Hvis det er 6 dager FØR mens, så er vel det helt vanlig med svak strek hvis den er positiv
Sjekk om den blir sterkere om noen dager :)
 
Enig med FruMille. Du legger forresten ved bilde ved å trykke på «Last opp fil(er)» :)
 
Ville smørt meg med litt tålmodighet å testet igjen om noen dager:)
Jeg husker jeg testet en del dager før mensen, husker ikke helt hvor lenge før, men da fikk jeg negativ test. Tok tilfeldigvis noen eggeløsningstester noen dager før forventet mens som plutselig var positive. Men ville ikke bli skuffet så ventet til dagen etter jeg skulle ha mensen, og vips var den positiv :)
 
Takk for svar damer :) dette er RFSU sin «test tidlig 6 dager før», nå tror jeg at jeg har klart å laste opp bilde og.

Får bare bite tennene sammen, og se om mensen kommer til helgen eller ikke, og ta en ny test da isåfall. Det er vel kanskje godt tegn at jeg er superkvalm? Selv om det er veldig slitsomt å gå sånn dagen lang..
 

Vedlegg

  • 5A4B4AF4-4F6F-46DC-86D2-84E4729A77ED.jpeg
    5A4B4AF4-4F6F-46DC-86D2-84E4729A77ED.jpeg
    19,1 KB · Visninger: 99
Takk for svar damer :) dette er RFSU sin «test tidlig 6 dager før», nå tror jeg at jeg har klart å laste opp bilde og.

Får bare bite tennene sammen, og se om mensen kommer til helgen eller ikke, og ta en ny test da isåfall. Det er vel kanskje godt tegn at jeg er superkvalm? Selv om det er veldig slitsomt å gå sånn dagen lang..
Den ser veldig positiv ut ja!! Prøv med digital nærmere helgen!!:)
 
Hei damer!
Jeg vet ikke om jeg skal tørre å våge meg inn her... jeg trooor jeg har testet positivt på en tidlig graviditetstest, som kan tas 6 dager før mens. Jeg skal ha mens den 9., og testet idag, da jeg er så hinsides kvalm om dagen. Hele dagen lang.. jeg får en svak rosa strek, og regner jeg riktig er jeg ca 3+2 idag.. burde ikke streken være sterkere da?

dette blir isåfall nr 2, og jeg har en spontanabort bak meg også. Jeg skulle gjerne lagt ved bilde, men jeg skjønner ikke hvordan jeg gjør det :facepalm:

livredd for at dette også går til grunne, sist var testen så veldig positiv, men da fant jeg det ikke før rundt uke 5..
Ser veldig positiv ut den :happy: Jeg testet positiv 3+4 med tidligtest, til digital på IKM som ble positiv!
 
Synes den ser posetiv ut ☺️ så tror kanskje ikke du skal forvente mens til helga
 
Takk for svar damer :) dette er RFSU sin «test tidlig 6 dager før», nå tror jeg at jeg har klart å laste opp bilde og.

Får bare bite tennene sammen, og se om mensen kommer til helgen eller ikke, og ta en ny test da isåfall. Det er vel kanskje godt tegn at jeg er superkvalm? Selv om det er veldig slitsomt å gå sånn dagen lang..
Den synes jeg også så veldig positiv ut. Enig med resten; ta en test litt nærmere også for å være sikker.
 
Back
Topp