Er jeg gravid?

Fjdjdkd

Første møte med forumet
Jeg hadde samleie 11 januar og i følge en app var det en sjanse for og bli gravid. Eggløsning var i går. Men jeg er oppblåst, har mens murringer. Jeg har aldri før reagert med slike «smerter» under eggløsning før. Er det noen som har hatt det slik før og det har vist seg at du var gravid? Evt når bør jeg ta en test?
 
Om du hadde samleie 11 januar og el den 17 er vel ikke sjangser så veldig stor.
Når hadde du mensen sist?
 
Tviler på at du er gravid. Og hvis det viser seg at du blir gravid denne syklusen så hadde du ikke merket symptomer dagen etter eggløsning. Så det du kjenner nå er ikke pga en graviditet så sant ikke eggløsning var tidligere da.
 
Ta en test dagen etter du forventer mens, da vil den sikkert vise rett svar. Men sæd lever maks 5 dager før eggløsning. Så hadde du samlrie 11. Og eggløsning den 17. er det små sjanser. Men apper kan jo ta feil, så du kan ha hatt eggløsning på et annet tidspunkt :)
Eggløsning kan gi symptomer som murring og litt smerter. Symptomer på graviditet kommer som regel ikke før en gang mellom uke 4 (når du forventer mens) og uke 6, og noen merker såklart ingenting før enda senere.
 
Lite sannsynlig hvis samleie var 11 januar og el var 17 januar.. men el kan jo ha vært tidligere :)
Vent til ikm og test da :)
Håper du får svaret du ønsker :)
 
Om du hadde samleie 11 januar og el den 17 er vel ikke sjangser så veldig stor.
Når hadde du mensen sist?

Siste mens var 4 januar. Blir litt rådvill av den kalenderen min også for den viser at det er en sjanse for og blir gravid fra fredag 11 januar til 21 januar men at eggløsning er 17‍♀️ Har sinnsyke mensensmerter noe jeg aldri pleier og ha ellers, ikke når jeg har mensen en gang
 
Siste mens var 4 januar. Blir litt rådvill av den kalenderen min også for den viser at det er en sjanse for og blir gravid fra fredag 11 januar til 21 januar men at eggløsning er 17‍♀️ Har sinnsyke mensensmerter noe jeg aldri pleier og ha ellers, ikke når jeg har mensen en gang
Da har du el i dag om du har vanlig syklus. Ingen har el i 10 dager! Så smertene dine kommer nok av at du har el i dag.
 
Hvis du bruker en app for å registrere el kan den vise feil, den jeg brukte virker som om det trengte noen måneder på å registrere min syklus før den klarte å finne riktig el. Det kan jo høres ut som om du har el nå, så det skader kanskje ikke å prøve litt igjen? :) støtter de andre her i at du bør vente til ikm før du tester, da er det mer sannsynlig at du får riktig svar :)
 
Jeg fikk sterke magesmerter 1-3 dager etter eggløsning den første gangen jeg ble gravid da. Sa det til mannen, at nå tror jeg er gravid - og det var jeg jo. Så noen kan kjenne det tidlig. Men høres tvilsomt ut i ditt tilfelle, med såpass lenge mellom samleie og EL, hvis EL er nå da..
 
Jeg fikk sterke magesmerter 1-3 dager etter eggløsning den første gangen jeg ble gravid da. Sa det til mannen, at nå tror jeg er gravid - og det var jeg jo. Så noen kan kjenne det tidlig. Men høres tvilsomt ut i ditt tilfelle, med såpass lenge mellom samleie og EL, hvis EL er nå da..
Er sånn jeg føler det nå også, har et barn fra før av og da fikk jeg akkurat samme type smerter når jeg fant ut av at jeg var gravid, men da fikk jeg smertene når jeg egentlig skulle ha mensen, men siden den aldri kom tok jeg en test. Vi har også hatt sex flere ganger siden 11 januar. Men jeg får smøre meg med tålmodighet og teste rundt mensen tider
 
H
Er sånn jeg føler det nå også, har et barn fra før av og da fikk jeg akkurat samme type smerter når jeg fant ut av at jeg var gravid, men da fikk jeg smertene når jeg egentlig skulle ha mensen, men siden den aldri kom tok jeg en test. Vi har også hatt sex flere ganger siden 11 januar. Men jeg får smøre meg med tålmodighet og teste rundt mensen tider
Hvis dere har hatt sex flere ganger siden 11., stiller jo saken seg annerledes og det er mer mulig du er gravid.. Gi det ti dager før du tester, spennende da!
 
Ja, vi ønsker jo flere barn så det hadde ikke gjort noe om det klaffet. jeg skal ta en test nærmere mens så får vi se
 
Jeg kunne kjenne det på kroppen med en gang nesten at jeg var preggers..iallefall en uke før forventa mens.

Stiv og øm i magen , smakssansene på bærtur og kroppen føltes annerledes.

Men sånne ting er så diffuse, så du får nesten bare smøre deg med tålmodighet og vente å se ;)
 
Back
Topp