Soontobemommytothree

Andre møte med forumet
Hei
smil.gif

Håper noen der ute kan hjelpe meg litt. Har to barn fra før, og nå prøver vi på nr 3. Hvis jeg har regnet riktig så skal jeg ha mens om ca 2-3 dager. Ble plutselig litt småkvalm for to dager siden, så jeg tok en test i går. Tenkte at det er sikkert for tidlig å teste, men klarte ikke å vente. Men etter tida var ute så kom det frem en svak svak strek. Tok en ny test i dag, da kom også en veldig svak strek, men da før tiden var ute. Er jeg gravid da? Jeg må jo være det eller? Har testet mye før og har aldri fått svake streker hvis de har vært negative. Men så klarer jeg ikke helt å tro det enda! Med de to andre barna testet jeg senere så da var det ikke tvil. Har forresten også ømme pupper, men det hender det jeg har før mens og. Jeg får vel bare teste igjen om noen dager, eller først se om mensen uteblir. Men hadde vært gøy å få noen andre sin mening, eller noen som kanskje har erfaring med veldig svakt positive tester
smil.gif

Skal jeg tørre å tro jeg er gravid da :)
Trodde ikke jeg skulle stresse så med nr 3, men jeg er jo helt tullete denne gangen, hehe :D Leter etter symptomer og tyder streker :p Trodde jeg var gravid forrige mnd og, men da var riktignok de testene jeg tok helt blanke.

Sånn var jeg i alle mine svangerskap. Er noe med at når man først har begynt å håpe litt kanskje? :happy: Dette er jo uansett en ulidelig spennende og koselig tid. Altså hadde jeg vært deg så hadde jeg jublet over den testen for jeg har aldri fått skyggestrek før! Å ærlig talt hvor tydelig kan en falsk strek være??

Den ser ut å være positiv, gratulerer! Er du i tvil,så ta en Clear Blue digital med ukeindikator. Jeg gjorde det fordi jeg ble så i tvil av disse strekene og alt pratet om skyggestrek.

Gratulerer så mye :)

Back
Topp