Er jeg gravid?

MammanTilEngelen

Flørter med forumet
La ut ett annet innlegg fordi jeg syntes EL-testene var så sterke mtp at gyn sa EL hadde vært. I dag ble EL-testen enda sterkere og jeg tok en grav.test. Jeg skimter to streker og når EL-testen også ble enda sterkere så lurer jeg såklart på om jeg er gravid. Men jeg hadde biopsi på fredag, og tenker at det da ikke kommer til å gå bra uansett... Hva tror dere jenter? <3

De lilla er EL og den rosa er HCG

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    96,3 KB · Visninger: 205
  • image.jpg
    image.jpg
    89,3 KB · Visninger: 199
G-testen ser positiv ut! Hvordan biopsi var du gjennom? Det er jo bare utrolig rart at de har tatt biopsi i dpo dagene dine :-/ Man kan jo ikke vite om graviditet før en gitt tid. Sa du i fra på forhånd at dere prøver? Når jeg tok HCG røntgen så var det VELDIG viktig at jeg var ferdig med mensen, og før EL (altså alt for å ikke skade en eventuell eggløsning/ graviditet.

Ønsker deg lykke til<3

Jeg ser ikke noe strek på den graviditetstesten?
Ser jeg feil? Jeg ser godt to streker på EL testen. Men den andre klarer jeg ikke se annet enn en strek

G-testen ser positiv ut! Hvordan biopsi var du gjennom? Det er jo bare utrolig rart at de har tatt biopsi i dpo dagene dine :-/ Man kan jo ikke vite om graviditet før en gitt tid. Sa du i fra på forhånd at dere prøver? Når jeg tok HCG røntgen så var det VELDIG viktig at jeg var ferdig med mensen, og før EL (altså alt for å ikke skade en eventuell eggløsning/ graviditet.

Ønsker deg lykke til<3

Ja, sa det, men hun mente det ikke var noen fare fordi jeg var på syklusdag 28, enda jeg fortalte at jeg har laaaange sykluser (+35)... Takk for lykkeønsket kjære deg <3

Jeg ser ikke noe strek på den graviditetstesten?
Ser jeg feil? Jeg ser godt to streker på EL testen. Men den andre klarer jeg ikke se annet enn en strek

Det er derfor jeg la ut en tråd, så dere kan si om dere ser eller ikke <3 :) Jeg syns jeg ser strek, men den er jo veldig svak, er sterkere EL-test som forvirrer meg her :)

Back
Topp