Er jeg gravid!?

• Trådstarter Trådstarter Sofie 19
  • Opprettet Opprettet
S

Sofie 19

Guest
Her om dagen kjente jeg at magen var "oppblåst" og boobsa var blitt større. Vært trøtt i det siste! Jeg og sambo har brukt beskyttelse hver gang. Jeg skal ta test i helga, sambo er bortreist så jeg må vel da sende bildet av resultatet på mld. Hva var deres symptomer og når skjønte dere at dere var gravid? :)

Hadde ingen nå

Hadde ømme bryster en uke før ei venninne av meg begynte å ane graviditet. Jeg hadde mye å gjøre i januar, så tenkte rett og slett ikke over at jeg ikke hadde hatt 'ordentlig' menstruasjon. Jeg tok test 1.feb og var etter min regning 7+1 uker på vei. Er oppblåst og trøtt i tillegg til de ømme brystene som nå har vært ømme i over 14 dager... :p

Merket ikke symptomene mine før et par dager før positiv test. Testet positivt litt over en uke etter forventet mens. Lykke til med testing :)

Da er testen tatt :) Ble negativ, men jeg vet at det er veldig tidlig. Merkelig nok sliter jeg med kvalme (blir ALDRI kvalm) Oppblåst mage, ser tydelige blodårer på mage og boobs og er fryktelig sliten i hverdagen. Det sto på graviditets pakken at vist mens. Ikke var enda kommet, så skulle man ta en ny test. Burde jeg vente en ukes tid?

Da er testen tatt :) Ble negativ, men jeg vet at det er veldig tidlig. Merkelig nok sliter jeg med kvalme (blir ALDRI kvalm) Oppblåst mage, ser tydelige blodårer på mage og boobs og er fryktelig sliten i hverdagen. Det sto på graviditets pakken at vist mens. Ikke var enda kommet, så skulle man ta en ny test. Burde jeg vente en ukes tid?
Vent til dagen du skulle hatt mens. Da er den ganske sikker :)

Vent til etter du skal ha mens:)

Lykke til med testing ;)

Back
Topp