Er jeg gravid?

Bkno1387372

Første møte med forumet
Hei!
Jeg har et spørsmål jeg trenger svar på og håper at dette er rett plass å spørre om hjelp.
Nå føler jeg at jeg har ventet på mensen VELDIG lenge. Jeg har ganske uregelmessig syklus allerede men har funnet ut at mellom 20.september og 1.oktober burde den ha kommet.
Jeg tok en test 10.oktober og den var negativ, men de siste dagene har jeg gått med en ekkel kvalme og har ikke fått sove ordentlig pga hodepine. I natt tilbrakte jeg natten med hode over do skålen men kvalmen forsvant ikke av den grunn. Brystene min er veldig ømme og jeg er konstant trøtt (noe søvnløse netter ikke akkurat hjelper på.)
Jeg kjenner også sånne små magekramper. Det er ikke noe stort og kommer bare i små stikk men er verd å nevne.
Kan det være en graviditet selv om testen var, så tydelig, negativ? Eller kan det være en annen forklaring til dette?
Setter pris på svar :)

Min test var negativ ganske lenge før den slo om, ville testet på nytt i dag..:)

Kan være greit å ta en test til :) Jeg oppdaget min graviditet med at brystene var veldig ømme samtidig som blodårene i brystene var mer fremtredende.

Back
Topp