ER JEG GRAVID??

Gladpia81

Flørter med forumet
Jeg har ikm i dag,testet nettopp med morgenurin og det er en veldig svak strek....har testet en del ganger og slik har det aldri vært[:)][:)][:)][:)][:)]

VÆRSÅ SNILL OG SI AT EN STREK ER EN STREK[:D][:D][:D][:D]

ÅÅÅÅÅ,jeg er så spent,det er jo min første gang,endelig kan jeg si at det er min tur.

En strek er en strek....

jepp,er det en strek der så er du gravid[:D]

gratulerer med spire i magen[:D]

Ser du en strek, er testen positiv!! [:D]

Ta en ny en da vel for sikkerhets skyld!!

Gratulerer med graviditeten!!!

Hei! Da jeg tok test(ene) var streken også veldig svak, og var like usikker som deg. Men som de andre sier her; En strek er en strek! [:)] Gratulerer![:D]

De første gangene (hehe, testet vel 4 ganger jeg) jeg testet, så hadde jeg kjempesvak strek. Samboeren min og jeg ble jo aldri sikre, så vidt man så streken. Og da tok jeg testene et par dager før + på dagen jeg ventet mens. Den siste testen jeg tok, når jeg var et par dager forsinket, ja da var det ingen tvil lenger - lyste blått før det hadde gått et sekund.

Så ja, en strek er en strek, sender en gratulasjon din vei! [:D]

Høres ut som om du har en liten spire i magen ja...
Gratulerer så mye med den lille.
Ønsker deg et flott svangerskap!

Du er vel helt gira du nå?? I dag er det en uke siden jeg fant ut at jeg var gravid også... en herlig uke... Nå må du regne ut termin da, og begynne å fantasere om navn og utstyr og klær og ..... GRATULERER!!!!!!

Gratulerer så mye med streken[:D]

de første 4 testene mine hadde også veldig lyse streker.
Gratulerer så mye med graviditeten[:D]

Gratulerer, snuppa[:)]

En strek skal være en strek!

jeg hadde veldig svake streker de første dagene! Kjøp en digitaltest sånn at du blir sikker! Der står det helt tydelig "gravid" eller "Ikke gravid".

Sier et forsiktig gratulerer jeg!

Klem, M

åhh gratulerer så mye[:D]

Åhhhhh gratulerer så mye! Det er sånn det er at en strek er en strek. Jeg fikk også svak strek forrige gang og denne gangen på de første testene.... den er pos så lenge du ser en strek.

gratis med gravideten!lykke til[;)]

Gratulerer !!
Du er nok gravid ja, for en strek er en strek! [;)]
Hadde selv nesten uleselig strek først, som gradvis ble sterkere etter som dagene gikk.
Klem

Sier som de andre her sier strek er en strek. JEg hadde også bare lyse streker på de testene jeg tok.
Gratulerer med spiren, håper du får ett fint svangerskap

Gratulerer så mye !![:)]

her er det bare en ting å si: grattis! [:)]

Back
Topp