Er jeg gravid????

Frangu:)

Andre møte med forumet
Tok en cb-test i dag tidlig som viste en svaaaak positiv strek men den forsvant etter litt. Tok en cb-digital i sted men den viste negativ.....Jeg har ømme bryster, vondt i hoden, murringer i magen, vondt i korsryggen, ekstra utflod ( tok vanntesten og det synker til bunn) litt humørsvingninger.Første dag i siste mens var 09.10 så jeg er på dag 27. Føler at noe er annerledes denne pp men klarer ikke å bli sikker!
Hasr ikke kjent noe kvalme enda men reagerer på lukter av og til...
Kjekket også livmortappen i dag og den er langt tilbake og hard....

Jeg blir smårar av dette!!

Er det noen andre som har opplevd noe lignende???

Jeg opplevde å ha mensenmurringer og måtte plutselig opp på do og tisse hver natt. Lurte på om jeg kunne være gravid, så tok en test 3 dager etter at mensenmurringene startet. Den viste negativ, men senere på dagen var det en svaaaaaak strek der. Siden man ikke skal lese av resultatene så seint, så tok jeg den til å være negativ.
Når mensenmurringene fortsatte utover uka og uka etterpå, tok jeg en ny test ca.1 uke etterpå,og den ble positiv med en gang :)
Tok i tillegg en CB-digital med ukeindikator som viste 2-3 uker :-)
Jeg ble ikke kvalm før noen uker senere.

Så ja, det kan fremdeles hende at du er gravid. Ta en ny test igjen om noen dager om du fremdeles ikke har fått TR på besøk :-) Mulig at hcg-nivået er for lavt til å slå ut på testen.

Back
Topp