Er jeg gravid??

Babysyk85

Andre møte med forumet
Er så usikker. Tok en test på mandag, den var ekstremt svak. Tok en ny i går, der så jeg ingen ting. Og en i dag, den var svak men tydeligere enn den på mandag. Har hatt mye stikninger på høyre side, spesielt når jeg jobber. Vet det er ganske tidlig å teste, men er så utålmodig. Venter ikke mensen før på mandag. Noen som kan hjelpe meg?  

En positiv test, er en positiv test:) Hvis du er usikker tar du en ny om et par dager:)

vi ligger likt :) jeg blødde litt på søndag, men ikke i nærheten av hva det skal være da man har mensen. Jeg har testet hver dag noen dager nå, får bare negative, men mensen kommer jo ikke, og har hundrevis av symptomer da... Syns den ene testen viste svakt svakt, men det var ver bare synet mitt som håpet tor jeg :) er jeg grvid så er jeg 4+2 i dag. skal til legen på fredag så da får jeg vel et endelig svar, hvis ikke får han sende meg til gyn, nå må jeg snart vite før jeg blir gaaaaaaaaaal :) masse lykke til :)

Men jeg er ikke mer enn 3+2 i dag. Så det er jo ganske tidlig. Hater å måtte vente. Vi får bare krysse fingrene for oss :)

SOm det er blitt skrevet tidligere, en positiv test er en positiv test ! Prøv igjen om noen dager så ser du nok at streken er enda tydeligere :)

Back
Topp