Er jeg gravid?

JenteTrondheim

Flørter med forumet
Jeg spør og graver enda mer jeg.. nå skal dere høre;

Jeg har brukt p-piller i 6 år, sluttet på nyåret å fikk ikke mensen tilbake med en gang. Etter der har jeg hatt PP1 35dager - ingen eggløsning (tror jeg) PP2; eggløsning på dag 23 - vist på ClearBlue digitaltest.
Før eggløsningsdagen hadde vi sex hver kveld i 3 dager der jeg har hatt beina høyt å pute under rompa etter sex, også hadd to-tre orgasmer med hjelp av leketøy etter sexen (hjelper det tro)? :p Ikke meningen å legge ut om alt, men greit å vite. På selve eggløsningsdagen gjorde vi seff det samme :-D den var på torsdag.

Samboer har produksjon i bare en testikkel og nedsatt kvalitet(ICSI 2 gang neg med x-dama) har bedre kvalitet nå. Hvor stor er da muligheten for at jeg kan være gravid nå? Dagen etter eggløsning var jeg morgenkvalm, å i dag har jeg ømme brystvorter. Er dette vanlig når man har eggløsning? eller etterpå da... siden jeg hadde eggløsning på torsdag, hvor lang tid tar d å bli gravid? kan jeg være det nå? når kan jeg teste? bare føler meg så gravid. haha, men så har jeg ikke hatt eggløsning på 6 år heller da, så det kan jo være bare den.. å vi har i utgangspunktet liten sjangs.. men jeg er meget østrogen-type å fruktbar. Frisk og fin sa gyn ;-)

mamma og bestemor har plumtet ut masse barn, har også hatt twins.. så kanskje jeg har gode gener...

Hva tror dere?? :-D

Det er alt for tidlig og kjenne en graviditet om du hadde eggløsning på torsdag. Du kan teste dagen du forventer mens, eller 14-16 dager etter eggløsning for mest rikktig resultat. Miraklr kan skje [;)] Lykke til

Det du føler nå kan nok ikke være pga graviditet men heller dine naturlige hormoner, var nok ikke det svaret du ville høre.

Men fakta: egget fester seg ca 7-9 dager etter eggløsning, og alt før der er bare andre symtomer/inblnings osv....du kan ikke få en positiv test før etter 2-3 dager etter at egget har festet seg. Da snaker jeg om normale sensitive tester og ikke de supersensitive som gir deg positiv bare egget er befruktet, men da er jo bare halve jobben gjort og 50/50 for at det fester seg eller ikke.

Back
Topp