Er jeg gravid nå?:) Skal inn på IVF i februar, men trenger ikke

Tusen takk alle sammen:) Jeg tror jeg må ta en ny test om noen dager igjen, klarer liksom ikke å forstå det hele enda.

Har tatt to tester, og den ene igår var veldig veldig svak positiv, mens den i dag tidlig var positiv. Har bestilt meg time til lege på mandag, så får ta blodprøve da:)

Skal avlyse time til IVF etter at legen har saft ar jeg er gravid.
 
Jeg gleder meg så utrolig mye Men jeg må ha flere bevis enn bare tester, jeg tror ikke på at jeg er gravid enda. Jeg forstår det rett og slett ikke
 

Vedlegg

  • DF9FB07A-CA73-453D-9337-54E6BA481BAF.jpeg
    DF9FB07A-CA73-453D-9337-54E6BA481BAF.jpeg
    70,3 KB · Visninger: 120
Gratulerer så masse:Heartred Vi var også meldt opp til IVF, men fikk det til på egenhånd i julen! Gynekologen jeg går til fortalte at det var mange som fikk det til på egenhånd i juletidene, for da er vi mer avslappet og lykkelige:Heartred
 
Veldig tydelig da:) ta blodprøver å få det bekreftet:D

Ja, jeg må visst det. Skal til legen på mandag, men føler det er alt for lenge til. Vet du om man får svare på prøvene med en gang? Eller må jeg vente noen dager..

Jeg synes det er vanskelig å stole på tester Selv om jeg allerede har tatt to stykker så må jeg ha flere bevis føler jeg.
 
Ja, jeg må visst det. Skal til legen på mandag, men føler det er alt for lenge til. Vet du om man får svare på prøvene med en gang? Eller må jeg vente noen dager..

Jeg synes det er vanskelig å stole på tester Selv om jeg allerede har tatt to stykker så må jeg ha flere bevis føler jeg.

Det skjønner jeg.. Hvis du tar prøve på mandag har du nok svar på den på onsdag når du skal ta ny igjen:) lenge å vente i spente dager men ikke så mye man får gjort:/ har du prøvd noen andre tester? :)
 
Gratulerer så mye!! ❤️ Vi skulle i gang med fjerde og siste IVF-forsøk, men klarte det plutselig på egenhånd. Venter nå vår første nå om 7 ukers tid etter nesten 9 år som ufrivillig barnløse.
 
Back
Topp