Er jeg gravid nå?:) Skal inn på IVF i februar, men trenger ikke

Bkno5793592

Andre møte med forumet
har prøvd lenge, og skulle inn til IVF i februar. Men idag og igår har jeg fått to tester som jeg stusser på. Denne tok jeg i morges, og jeg lurer på om jeg kan ha blitt gravid på egenhånd:)
 

Vedlegg

  • 88E093BC-7F09-4B64-9A75-C8D4788EA37E.jpeg
    88E093BC-7F09-4B64-9A75-C8D4788EA37E.jpeg
    714,5 KB · Visninger: 303
har prøvd lenge, og skulle inn til IVF i februar. Men idag og igår har jeg fått to tester som jeg stusser på. Denne tok jeg i morges, og jeg lurer på om jeg kan ha blitt gravid på egenhånd:)
Det har du jammen :love7 så moro , Gratulerer :wav
 
Wow, er det sant!

Har prøvd så lenge i hele 2,6 år. Er ung og frisk men var overbevist om at vi måtte ha hjelp til å få det til. I februar skulle/skal vi inn på første runde med IVF, men det ser ikke ut som vi trenger det nå..

Jeg har faktisk følt meg gravid den siste uken, og etter siste el var jeg ganske sikker. I går og i dag testet jeg, og i dag ble jeg ganske sikker etter jeg studerte testen på nytt!

Er litt for redd for å glede meg, men er vel gravid da❤️
 
Wow, er det sant!

Har prøvd så lenge i hele 2,6 år. Er ung og frisk men var overbevist om at vi måtte ha hjelp til å få det til. I februar skulle/skal vi inn på første runde med IVF, men det ser ikke ut som vi trenger det nå..

Jeg har faktisk følt meg gravid den siste uken, og etter siste el var jeg ganske sikker. I går og i dag testet jeg, og i dag ble jeg ganske sikker etter jeg studerte testen på nytt!

Er litt for redd for å glede meg, men er vel gravid da❤️

Gratulerer, så moro :happy::happy:

Var det samme med meg, prøvd i 2,5 år. Skulle inn på ivf men ble gravid måneden før uttak :)
 
Gratulerer så mykje!! :D
 
Back
Topp