Er jeg gravid i uke 3? Symptomer?

NV94

Blir kjent med forumet
Hei!

Det er en uke til jeg skal ha mensen, men de siste dagene har jeg hatt helt ukontrollerte humørsvingninger. Fra å være så glad til å bli så sint på samboeren min fordi han ikke spoler over reklamen på tv (så på noe som vi hadde tatt opp) at jeg skjalv av sin e.

I det jeg ble sint, så tenkte jeg «herregud hva skjer, hvorfor blir jeg så sint??» Føler meg helt rar..

Har også helt ekstremt tett nese. Hatt det i over en uke nå. Ikke er jeg forkjøla heller...

Er hormonene i ubalanse eller er det veldig tidlige tegn på en graviditet?

Last edited:
Den eneste måten å vite om du er gravid er å ta en test. Selv venter jeg mensen til onsdag, men pga ekstrem trøtthet og «alltid» sliten tok jeg test på fredag.

Humørsvingninger er jo et symptom, men selv er jeg dårlig kjent med alle symptomene.

Masse lykke til, og oppdater gjerne ;)

Vedlegg

• 44BA3A49-7C42-455A-A6C8-EDC612DD96A3.jpeg
    44BA3A49-7C42-455A-A6C8-EDC612DD96A3.jpeg
    17,3 KB · Visninger: 116
Den eneste måten å vite om du er gravid er å ta en test. Selv venter jeg mensen til onsdag, men pga ekstrem trøtthet og «alltid» sliten tok jeg test på fredag.

Humørsvingninger er jo et symptom, men selv er jeg dårlig kjent med alle symptomene.

Masse lykke til, og oppdater gjerne ;)

ja, det er sant:) får se om den dukker opp. I min forrige graviditet så var jeg tett i nesen hele svangerskapet. Kan være tilfeldig nå!

hva viste din test?

Jeg fikk positiv test i dag faktisk, har vanskelig for å tro at det er riktig sant. Uansett så har jeg ikke kjent noe spesielt, kanskje litt mer tissetrengt og sliten - men det har mer med at det er full rulle med aktivitet fra morgen til kveld :) lykke til!

Jeg fikk positiv test i dag faktisk, har vanskelig for å tro at det er riktig sant. Uansett så har jeg ikke kjent noe spesielt, kanskje litt mer tissetrengt og sliten - men det har mer med at det er full rulle med aktivitet fra morgen til kveld :) lykke til!

Så gøy, gratulerer! Har du bilde av testen? :dummy::dummy1:

gratulerer så mye <3 jeg er noen dager over tiden og skal ta test i morgen :angel7

Har du testet? :)

Back
Topp