Er jeg gravid eller har jeg eggløsning??

M

Minto

Guest
Hei
Jeg sluttet på pillen i april. Fikk mensen i mai, så ikke i juni(veldig stresset, fikk den i juli og i august fikk jeg plutselig eggløsning samtidig som mensen. Test positivt på CB(fast smilefjes) samtidig som jeg blødde. Blødde rart, ikke som jeg pleier. Måtte bruke tampong første dagen, men ikke de 2 andre. Jeg blør i 3 dager hvor jeg pleier å bruke tampong hver dag av de tre dagene. Dette var 12 august. Hadde veldig vondt i lysken og litt småkvalm i går. Ble ofte også så sulten at jeg ble kvalm, så jeg måtte spise noe fort. Tenkte bare å ta en graviditetstest og en eggløsningstest i dag tidlig. Fikk negativ på graviditetstesten og blinke fjes på CB eggløsningstest.
Jeg kan ikke skjønne hvorfor jeg blødde samtidig som jeg hadde eggløsning og hvorfor får jeg indikasjon på ny eggløsning? Vi prøver å ha sex annenhver dag denne mnd slik at vi kan klaffe litt bedre om det er noe kluss.
Noen som har opplevd noe lignende tidligere?
Har også bestilt time til lege men kom ikke til før oktober.
 
Har ikke erfaring, men kan høres ut som det er litt kluss enda etter ppillene? Har du testet noe mer etter mandag?
 
Back
Topp