Er jeg gal?

Cassandra smartrompe

Elsker forumet
Jeg bor ikke i Norge, men skal tilbringe hele Desember på forskjellige plasser i Norge. Er jeg rar som gleder meg til å; - Se julereklamene til elkjøp på tv? (eller generelt all julereklame) - Spise grandiosa (som jeg egentlig ikke liker!) - Gå på shoppingsenter på lørdagen før julaften og kave meg fram blandt hysteriske folk som ikke er ferdig med julegavehandelen enda - Se "tre nøtter til askepott" på julaften - Handle klær i Bergen selv om det er mye billigere her i Tyskland, bare pga atmosfæren i Bergen rundt juletider - Flippe kanaler på tv'en og komme over Hotel Cæsar - Fryse i Nordnorsk vinter - KOKE Gilde grillpølser og spise dem med brød! Jeg vil bare si det en gang for alle: Jeg har SÅÅÅÅ sterk hjemlengsel, at selv joikakaker på boks høres ut som en drøm akkurat nå!!

Du er vel norsk... Galskap er automatisk medfødt! ??

hissigproppen skrev:

Ikke bare norsk, nordnorsk. Er vel dømt nedenom og hjem jeg da:p

Jeg synes egentlig bare du er litt søt :)

Cassandra smartrompe skrev:

hissigproppen skrev:

alt håp er ute! ??

Trone skrev:
He he he!! Kos deg i Norge i en hel måned! 

Sign!

hissigproppen skrev:

da e æ å gal :P men æ viiil nord t jul.. men e familiejul på vestlandet som gjeld i år:)

Kos deg hjemme på juleferie! ingenting er som ei (nord)norsk jul:)  (selv om juleshopping i Bergen er ganske så "greit" det og !)

Joikaboller/kaker ER jo en drøm! 
Fader............ Nå fikk jeg lyst på det............

Nei, du er ikke gal, du lengter hjem:)

LittleMonkey skrev:

Haha, ikke vært hjemmefra lenge nok til å savne akkurat joikakakene så veeeldig :p men savnet på grandisen trodde jeg aldri skulle komme gitt.

Jeg syntes det var søtt helt til du skulle koke grillpølsa di. Da er du virkelig gal, den skal jo grilles! 

Labambie skrev:
Jeg syntes det var søtt helt til du skulle koke grillpølsa di. Da er du virkelig gal, den skal jo grilles! 

Hihi neida, i nord koker vi den serru. Husker det var en tråd her på Bv for en stund tilbake siden hvor folk diskuterte om grillpølsa skulle kokes eller grilles, var visst mange med meninger der ja :D

Labambie skrev:

Hihi neida, i nord koker vi den serru. Husker det var en tråd her på Bv for en stund tilbake siden hvor folk diskuterte om grillpølsa skulle kokes eller grilles, var visst mange med meninger der ja :D

I know, det var min tråd  Husker jeg fikk kokte grillpølser i nordnorge som nattmat i et bryllup... Fytti for f*en så vondt. ÆSJ! 

Labambie skrev:

Jeg er ganske enig i det!

LittleMonkey skrev:

Haha, ikke vært hjemmefra lenge nok til å savne akkurat joikakakene så veeeldig :p men savnet på grandisen trodde jeg aldri skulle komme gitt.

Jeg er hjemme, og tar gjerne joikaballer (haha) til middag. Men siden kjæresten ikke er så begeistra blir det med at vi tar med en boks når vi drar på hytta :p Jeg vil ha joikaboller nå!!!!!!!!!!!

Back
Topp