Er jeg gal som drømmer om nr4?

Ugleskogen

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
Vi fikk vårt tredje barn i desember 2021. De to andre er henholdsvis 8 og tre år. Og før jenta er 8 mnd begynner jeg altså å drømme om en til. Håpte så inderlig at jeg skulle føle meg ferdig etter denne gangen. Men jeg elsker flokkfølelsen. Jeg er 37 og mannen er 43 så vi er jo ikke akkurat ungdommer lenger.
Vet ikke helt hvor jeg vil. Men er det vanlig å ha lyst på en til på denne tiden og kanskje det bare vil gå over etterhvert?
Noen som har fire barn her som vil dele noen erfaringer
 
Synes ikke det :shy:

Jeg har vært klar for nr 4 helt siden jeg gikk gravid med nr 3 :dance008 Aldri hatt følelsen av å føle meg ferdig, og den tror jeg ikke kommer etter en nr 4 heller :joyful: Vi skal begynne å prøve på nr 4 i oktober. Barna våre er født i april 2016, april 2017 og august 2020.
 
Vi prøver på nr4 nå; yngste er 10mnd. :)
 
Vi fikk vårt tredje barn i desember 2021. De to andre er henholdsvis 8 og tre år. Og før jenta er 8 mnd begynner jeg altså å drømme om en til. Håpte så inderlig at jeg skulle føle meg ferdig etter denne gangen. Men jeg elsker flokkfølelsen. Jeg er 37 og mannen er 43 så vi er jo ikke akkurat ungdommer lenger.
Vet ikke helt hvor jeg vil. Men er det vanlig å ha lyst på en til på denne tiden og kanskje det bare vil gå over etterhvert?
Noen som har fire barn her som vil dele noen erfaringer
Hvis du er gal for å tenke du vil ha flere før babyen er 8 måneder, så må jo jeg være psykotisk for å tenke jeg vil ha 1 til relativt rett etter å ha født tvillinger :bag: og det er mine første :smiley-ashamed004

Om du tror du klarer 2 tette, og dere begge er enige og klar for eventuelt en til så kjapt så er det vell bare å kjøre på :) kan jo se for meg en lengre periode uten søvn :smiley-ashamed004

Her blir det å vente 1,5-2 år før vi begynner å prøve på nestemann
 
Back
Topp